موبایل و تبلت

انتشار آپدیت پایدار اندروید 11 برای وان پلاس نورد

وان پلاس نورد اولین تلفن هوشمند میان رده این برند است. این گوشی با OxygenOs 10.5 مبتنی بر اندروید 10 آغاز به کار کرد. علی رغم اینکه تلفن جدیدی بود، این شرکت انتشار نسخه بتا OxygenOS 11 (اندروید 11) را فقط در اوایل ژانویه 2021 آغاز کرد. اکنون، تقریباً دو ماه بعد، گوشی هوشمند بالاخره شروع به دریافت به روزرسانی پایدار کرده است.

اخیراً وان پلاس در به روزرسانی دستگاه های خود کند عمل می کند. گوگل اندروید 11 را در ماه سپتامبر سال گذشته منتشر کرد. اما تاکنون، وان پلاس OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید 11 را فقط برای سه گوشی یعنی سری وان پلاس 8 و وان پلاس نورد عرضه کرده است.وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو در ماه اکتبر شروع به دریافت پایدار OxygenOS 11 کردند. با این حال، آخرین به روزرسانی سیستم برای این گوشی، تمام ویژگی های اندروید 11 و رابط کاربری OxygenOS 11 را با وجود میان رده بودن به ارمغان می آورد.

برخی از ویژگی های قابل توجه به روزرسانی OxygenOS 11 وان پلاس نورد، شامل رابط کاربر جدید اصلاح شده شبیه به سامسونگ One UI، سبک ساعت Insight AOD، تصویر زمینه Canvas AOD، حالت تاریک برنامه ریزی شده، رابط کاربری جدید OnePlus Shelf و برنامه جدید گالری OnePlus با استوری است. وان پلاس به صورت دسته ای به روزرسانی پایدار OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید 11 را برای OnePlus Nord ارائه می دهد. بنابراین، فریم ور ممکن است برای رسیدن به واحد شما زمان ببرد. همانطور که گفته شد، این برند به کاربران پیشنهاد کرده که حداقل 3 گیگابایت فضای آزاد و 30 درصد باتری قبل از نصب به روزرسانی داشته باشند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا