رویداد Tokyo Game Show 2020 به دلیل مشکلات به‌وجود آمده توسط ویروس کووید-19 لغو شد. این رویداد قرار بود از روز 24 سپتامبر (3 مهر) به مدت 3 روز برگزار شود اما اکنون یک رویداد آنلاین جایگزین آن خواهد شد.

سازمان CESA که وظیفه‌ برگزاری این نمایشگاه را بر عهده دارد، در یک بیانیه علت لغو این نمایشگاه را مشخص کرده است. طبق این بیانیه، وضعیت ویروس کرونا در کشور ژاپن هنوز غیر قابل پیشبینی است. به همین دلیل هم CESA به همراهی سایر شرکای خود تصمیم گرفته است برای حفظ سلامتی شرکت کنندگان، آن را به سال بعد موکول کند.

نمایشگاه Tokyo Game Show یکی از مهم ترین نمایشگاه‌های صنعت بازی محسوب می‌شود. این نمایشگاه از سال 1986 در شهر توکیو برگزار شده است. در سال 2018، این نمایشگاه موفق شد بیش از 300 هزار نفر بازدید کننده را به سالن Makuhari Messe جذب کند.

ممکن است در TGS 2020 بازی‌های جدیدی برای کنسول‌های نسل بعدی PlayStation 5 و Xbox Series X ببینیم. باید دید وضعیت فعلی که سازندگان از خانه روی بازی‌های خود کار می‌کنند چگونه در نمایش عناوین ژاپنی در TGS 2020 تاثیر می‌گذارد. سازندگانی مثل ماساهیرو ساکورای یا استودیوی Entergram همگی توضیح دادند که کار از راه دور روند توسعه را کند کرده است. امکان تاخیر بازی‌های ژاپنی تا سال 2021 هم وجود دارد. با برگزاری این رویداد به‌صورت دیجیتال هم مشکل خاصی پیش نمی‌آید اما احتمالا دیگر شاهد Cosplayهای جذاب این رویداد نخواهیم بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *