موبایل و تبلت

آپدیت اندروید 10 برای گوشی موتورولا Razr 2019 منتشر شد

سال گذشته بود که موتورولا از گوشی Razr 2019 با نمایشگر تاشو رونمایی کرد ولی به طرز نامید کننده از سیستم عامل اندروید پای استفاده می کرد. حال با گذشت چند ماه از عرضه آن، سرانجام موتورولا، بروزرسانی اندروید 10 را برای این گوشی ارائه کرده است. در این بروزرسانی قابلیت جدیدی را برای گوشی به ارمغان آورده است. با این بروزرسانی، صفحه نمایش خارجی، که شرکت از آن به عنوان Quick View نامگذاری کرده، عملکردهای گسترده ای را دریافت می کند.

اکنون می توانید بدون باز کردن تلفن خود با افراد تماس بگیرید، تنها کافیست با حرکت به سمت چپ روی صفحه Quick View برای دسترسی به مخاطبین مورد علاقه خود بروید. با قابلیت پاسخ هوشمند و صفحه کلید Quick View جدید، حتی می توانید پیام های محبوب برنامه های صفحه بیرونی را بخوانید و به آنها پاسخ دهید.

همچنین در بخش دوربین نیز، شما می توانید حتی با بسته بودن گوشی عکس سلفی با دوربین ثبت کنید. همچنین می توانید به حالت های مختلفی نظیر سلفی گروهی، پرتره و موارد دیگر دسترسی داشته باشید. برای دسترسی به دوربین کافیست که انگشت خود را به سمت راست یا چپ بکشید. علاوه بر این، صفحه Quick View اکنون می تواند ناوبری به نوبه خود را از گوگل مپس و همچنین پخش کننده های موسیقی از اسپاتیفای، یوتیوب موزیک و پاندورا به شما نشان دهد. کاربران می توانند با مراجعه به تنظیمات گوشی، نسبت به دریافت آپدیت اقدام نمایند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا