براساس گزارشات، گوگل تصمیم دارد در ادامه سال جاری میلادی با تعطیل کردن پلی موزیک، یوتیوب موزیک را جایگزین این سرویس پخش موسیقی کند و در همین راستا، شروع به عرضه ابزاری کرده که کاربران سرویس پلی موزیک می‌توانند تمام محتوای خود را پیش از تعطیل شدن پلی موزیک، به سرویس جدید منتقل کنند.

ابزار داده هایی شامل آهنگ ها، آلبوم خریداری و آپلود شده، پلی لیست های شخصی و مشترک و ایستگاه ها می شود. این ابزار همچنین آهنگ های لایک شده و دیسلایک شده را منتقل می کند و گوگل می گوید پروفایل یوتیوب موزیک شما را به روز می کند تا پیشنهادهای موسیقی را بر اساس سابقه گوش دادن به پلی موزیک شما و لایک ها و دوست نداشتن آنها ارائه دهد.

همچنین گوگل اشاره کرده، کاربرانی که سرویس پریمیوم پلی موزیک را خریداری کرده اند به سرویس پریمیوم یوتیوب موزیک منتقل خواهد شد و کسانی که در هیچ برنامه ای مشترک نیستند، می توانند از نسخه تبلیغاتی YouTube Music به صورت رایگان استفاده کنند.

برای انتقال اطلاعات خود می‌توانید با استفاده از بنر نمایش داده شده به music.youtube.com/transfer بروید یا در تنظیمات یوتیوب موزیک به دنبال گزینه انتقال اطلاعات از گوگل پلی موزیک باشید. هر راهی را که انتخاب کنید، باید بر روی دستگاه خود یوتیوب موزیک را نصب کنید یا به وب‌سایت آن بروید تا اطلاعات جابجا شوند. این شرکت همچنین قصد دارد پادکست ‌ها را نیز به گوگل پادکست انتقال دهد. برای اینکار می توانید پادکست های خود را با رفتن به podcasts.google.com/transfer منتقل کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *