شرکت حفاری تحت امر ایلان ماسک یعنی بورینگ کمپانی حفر دومین تونل زیرزمینی «مرکز کنوانسیون لاس وگاس» (LVCC) را تمام کرد. این شرکت امیدوار است سیستم حمل و نقل فوق سریع زیرزمینی برای نمایشگاه CES سال بعد آماده شود.

مرکز گردهمایی لاس وگاس و آژانس بازدید کنندگان (LVCVA) که یک سازمان بازاریابی دولتی است، چندی پیش به شرکت بورینگ سفارش داد تا یک سامانه حمل و نقل بسازد که می‌تواند حدود ۵۲.۵ میلیون دلار هزینه در بر داشته باشد که تکمیل این عملیات در ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی خواهد بود.

این پروژه موجب عبور و مرور زیرزمینی مردم از طریق خودروهای برقی خودران شرکت تسلا خواهد شد. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده تا در هر ساعت بیش از ۴ هزار مسافر را جا به جا کرده و مسافتی که با ۱۵ دقیقه پیاده روی می‌توان به مقصد رسید را به سفری بسیار کوتاه و زیر دو دقیقه تبدیل کند.

قرار است در آینده این سامانه حمل‌ونقل در مکان‌های بیشتری همچون فرودگاه بین‌المللی مک کاران و استادیوم لاس‌وگاس گسترش یابد. البته که هنوز نقشه راه این پروژه‌ها اعلام نشده است. حال که حفاری دو تونل برنامه‌ریزی شده، تکمیل شده است، شرکت “بورینگ” ساخت ایستگاه‌های مسافری در بالای زمین را آغاز خواهد کرد که در انتهای تونل قرار خواهند گرفت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *