ایسوس امروز از سخت افزار ویدیو کنفرانس برای بکارگیری از گوگل میت در ادارات رونمایی کرد. این سخت افزار شامل یک رایانه کوچک برای اجرای تماس ها، میکروفون اکسترنال، و بسته به نوع پیکربندی دوربین و نمایشگر لمسی می شود. این سخت افزار می تواند برای اتاق های کنفرانس در دفاتر که به Google Meet تکیه می کنند، به عنوان ابزار انتخاب ویدیوی کنفرانس خود، مفید باشد.

به گفته ایسوس، رایانه کوچک این مجموعه که Google Meet Compute System نام دارد، از پردازنده اینتل Core i7 و 128 گیگابایت حافظه SSD به همراه پشتیبانی ویدیو 4K بهره می برد. این رایانه یک شاسی مغناطیسی داشته که می توانید آن را به پایه ایستاده وصل کنید. همچنین دارای تعدادی درگاه است که می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

کیت اول یعنی Starter Kit و Small/Medium Room Kit که برای ویدیوهای کنفرانس های هشت نفره طراحی شده، شامل یک دوربین با کیفیت 720p و زاویه دید 120 درجه و امکان بزرگنمایی 4 برابری است. کیت دوم نیز Large Room Kit برای ویدیو کنفرانس های 20 نفره طراحی شده و دارای دوربین PTZ Pro 2 لاجیتک با کیفیت 1080p و برزگنمایی 10 برابری است. هر دو کیت همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی جداگانه هستند که می توانید برای مدیریت تماس استفاده کنید.

این سخت افزارهای جدید قرار است از ماه ژوئن 2020 در 28 کشور مختلف به فروش برسد. قیمت کیت Starter Kit برابر با 2012 دلار و کیت Large Room Kit نیز 2402 دلار می باشد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *