اینستاگرام از افزودن قابلیت جدیدی با نام Guides در اپلیکیشن خود خبر داد که کاربران متخصص و موسسات مختلف قادر خواهند بود تا با کاربران و دیگر افراد جامعه کاربری خود به بهترین نحوه ممکن ارتباط برقرار کنند. از جمله اولین موسسات مشهور که به این قابلیت دسترسی دارند می توان به American Foundation for Suicide Prevention اشاره کرد که با ایجاد محتوای گروه “بهداشت روانی و کرونا ویروس” در یک مکان واحد و آسان می توان یافت.

تب Guides با مراجعه به صفحاتی که شامل این قابلیت می‌شوند و با کلیک بر روی آیکونی که مانند کتاب است، قابل دسترسی خواهد بود. این قسمت که دقیقا زیر قسمت هایلایت استوری‌ها قرار گرفته، مانند لیست مقالات موجود در سایت‌ها طراحی شده و از طریق به لینک اختصاصی یا ارسال پیام به اشخاص مختلف، می‌توان آن را به اشتراک گذاشت.

Adam Mosseri با انتشار پستی در حساب توییتر خود بیان کرد:

از امروز کاربران می توانید تب Guides را بررسی کنید – یک روش جدید برای کشف توصیه ها و پیشنهادها در اینستاگرام. این روزها تمامی افراد با ویروسی به نام کرونا یا COVID-19 دست و پنجه نرم می‌کنند. به همین دلیل در ابتدای امر، ما تمرکز خود را روی سلامت کاربران معطوف کرده‌ایم. به این ترتیب، افراد سرشناس با موسساتی که در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند، در ارتباط خواهند بود و آموزش‌ها و نکات مفید و کاربردی در این مورد را با کاربران خود به اشتراک می‌گذارند.

بر اساس اعلام مسئولان اینستاگرام، زمانی که کاربران از قسمت Guides بازدید کنند، ویدیوها و پست‌های تهیه شده توسط صاحب صفحه به همراه نکات و مواردی که در مورد آنها نوشته شده است، قابل مشاهده خواهند بود. با ضربه زدن روی هر یک از تصاویر یا ویدئوهای موجود در تب Guide، به پست مربوطه که در صفحه اینستاگرام شخص ارسال شده، هدایت خواهید شد.

و البته ، قسمت Guides را می توان در استوری اینستاگرام و در دایرکت برای سایر کاربران اینستاگرام به اشتراک گذاشت. این شرکت همچنین گفت که “در روزهای آینده” در برگه Explore ظاهر خواهند شد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *