موبایل و تبلت

ریلمی X50 پرو پلیر با سیستم خنک کننده جدید معرفی شد

برند ریلمی امروز روز بزرگی را در پیش دارد، چراکه این شرکت تصمیم دارد از سه محصول جدید رونمایی کند. این رویداد آنلاین با رونمایی از گوشی هوشمند Realme X50 Pro Player آغاز شد، گوشی در بدنه ریلمی ایکس 50 پرو با سخت افزار تقویت کننده است.

بسیاری از مشخصات این گوشی جدید با نسخه پرو یکسان است. این گوشی دارای پردازنده توانمند کوالکام اسنپدراگون 865، نمایشگر 6.44 اینچی امولد با نرخ رفرش 90 هرتزی، حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.0 است. ریلمی ایکس 50 پرو پلیر اکنون به HyperBoost 3.0 مجهز شده که تمام حافظه، چیپست و باتری را برای افزایش تجربه بازی اختصاص می دهد.

به گفته مدیر برند ریلمی، باتری همان 4200 میلی آمپر ساعتی بوده و پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی را حفظ کرده است. به طوریکه، باتری طی مدت 35 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. فناوری HyperBoost 3.0 قادر است بین Wi-Fi به LTE یا 5G با صفر تاخیر جابجا کند، بنابراین هیچ افت عملکردی در بازی آنلاین وجود ندارد.

Realme CMO همچنین قابلیت خنک کننده X50 Pro Player را معرفی کرده است، این سیستم دارای ورق های گرافیتی بین باتری و پنل پشتی است تا به اتلاف گرما و بهینه سازی بازی کمک کند. دوربین اصلی این گوشی شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی برای ماکرو و تشخیص عمق می شود. دوربین دوگانه سلفی نیز از سنسورهای 16 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. متاسفانه هنوز اشاره ای به قیمت و زمان عرضه گوشی ریلمی ایکس 50 پرو پلیر نشده است.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا