برند ریلمی ساعاتی قبل طی رویدادی آنلاین، محصولات جدیدی را معرفی کرده که یکی از آنها گوشی ریلمی ایکس 50 پرو پلیر بود. اکنون نوبت به آن رسیده که از ساعت هوشمند جدیدی تحت عنوان ریلمی واچ رونمایی کند.

طراحی کلی این محصول جدید مشابه اوپو واچ است. از نگاه اول مشخص بوده که Apple Watch الهام بخش طراحی این ساعت است. ریلمی واچ نمایشگر 1.4 اینچی لمسی رنی با پوشش 2.5 بعدی منحنی گوریلا گلس 3 دارد. رزولوشن تصویر این نمایشگر برابر 320 در 320 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی 323PPI و روشنایی 380 نیت را ارائه می دهد.

ریلمی واچ با 12 واچ فیس همراه است که پیش فرض واچ فیس، زمان ، تاریخ، روز ، آب و هوا، تعداد قدم ها، ضربان قلب و کالری سوخته را نشان می دهد. همچنین می توانید واچ فیس تماشای مورد علاقه خود را از برنامه Realme Link انتخاب کنید و ریلمی می گوید که 100 چهره جدید ساعت را از طریق OTA آینده اضافه می کند.

مانند ریلمی باند، این محصول هم با سنسور پایش ضربان قلب 24×7 همراه بوده، اما این بار مانیتور SpO2 نیز افزوده شده که میزان اکسیژن خون را اندازه گیری می کند. ساعت هوشمند همچنین دارای 14 حالت ورزشی است که ایروبیک، بدمینتون، تردمیل، دوچرخه سواری ایستاده و تنیس روی میز از جدیدترین مدل های معرفی شده توسط ریلمی هستند.

مجموعه دیگری از ویژگی های جدید شامل دکمه کنترل دوربین و کنترل موسیقی است. اولی به شما امکان می دهد از ساعت هوشمند به عنوان دکمه عکسبرداری دوربین استفاده کنید، در حالی که دومی به شما امکان پخش/مکث موسیقی، تغییر آهنگ و تنظیم میزان صدا را می دهد. همچنین Step Tracker ،Idle Alert  Meditation، یادآوری نوشیدن آب و مانیتور خواب وجود دارد. این دستگاه را می توان با استفاده از برنامه Realme Link به گوشی های هوشمند متصل کرد که تماس ها و اعلان های پیام و همچنین اعلان های هوشمند از چندین برنامه شخص ثالث دیگر را فعال کند.

این ساعت جدید از باتری 160 میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و به ادعای ریلمی، در حالت پایش ضربان قلب تا 7 روز و بدون فعال کردن آن تا 9 روز شارژ نگه خواهد داشت. ساعت Realme Watch دارای دو طراحی بند Classic Strap و Fashion Strap است. حالت اول با رنگ سیاه و سفید ارائه می شود، در حالیکه دومی به رنگ های قرمز، آبی و سبز در دسترس قرار می گیرد. همچنین قرار است با قیمت 3.999 روپیه (حدود 52 دلار) در هند به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *