کنسول و بازی

سونی کنسول پلی استیشن 5 را در تاریخ 4 ژوئن معرفی می کند

پس از انتظارت، سرانجام سونی تاریخ رویداد معرفی نسل بعدی کنسول پلی استیشن 5 را اعلام کرد. براساس اعلام شرکت، این مراسم در روز جمعه، ۱۶ خرداد رأس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. همچنین این شرکت اعلام کرده است که زمان این مراسم بیش از یک ساعت به طول خواهد انجامید و در آن شاهد اولین نمایش واقعی نسل نهمی از گیم‌پلی عناوینی که برروی کنسول پلی‌استیشن ۵ به اجرا درآمده‌اند خواهیم بود.

جزئیات بیشتری در این خصوص اعلام نشده است اما طبق یک سری از گزارشات منتشر شده، آقای جیم رایان (Jim Ryan) اعلام کرده‌اند عرضه‌ی کنسول پلی‌استیشن ۵ هم‌چنان برای تعطیلات سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است. همچنین آقای جیم رایان در رابطه با برنامه‌های شرکت سونی برای مراسم هفته‌ آینده و نمایش‌های دیگر کنسول پلی‌استیشن ۵ گفته‌اند:

عناوینی را که ما برای مراسم خود در نظر گرفتیم نمونه‌ای از بهترین‌های صنعت بازی هستند که توسط خلاق‌ترین استودیوهای جهانی، چه کوچک و چه بزرگ توسعه یافته‌اند. همه‌ی این سازندگان تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بتوانند از پتانسیل‌های کنسول پلی‌استیشن ۵ نهایت بهره را ببرند.

شرکت سونی به تازگی به سازندگان بازی ها گفته است که هر بازی که بعد از ماه جولای برای عرضه بر روی پلی استیشن 4 مورد تایید قرار می گیرد، باید بر روی پلی استیشن 5 هم عرضه شود. شما قادر خواهید بود که این مراسم را از صفحه یوتیوب و توییچ رسمی پلی استیشن مشاهده کنید.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا