در CES پارسال، MSI طیف وسیعی از لپ تاپ هایی برای گیمینگ و سازندگان محتوا از جمله Creator 17 ارائه کرد. در همین راستا این شرکت Creator 15 را معرفی کرد؛ یک لپ تاپ کوچکتر برای سازندگان که مشخصات مشابه با مدل بزرگتر را دارد، به جز اینکه فاقد نمایشگر Mini-LED است.

داخل لپ تاپ Creator 15 شامل پردازنده هشت هسته ای Intel Core i7-10875H و کات گرافیک Nvidia GeForce RTX 2080 Super Max-Q بوده، هر چند کاربران می توانند آن را با کارت گرافیک پایین تر GTX 1660 Ti تهیه کنند. از سوی دیگر، دو شکاف حافظه رم با حداکثر 64 گیگابایت حافظه رم و دو شکاف M.2 حافظه SSD دارد. همچنین باتری 99.9 وات ساعت این لپ تاپ، تا 9 ساعت طول عمر شارژ آن است که با آداپتور 230 واتی در مدلهای بالاتر شارژ می شود.

لپ تاپ جدید Creator 15 از صفحه نمایش 15 اینچی با رزولوشن 4K IPS بهره برده و 100 درصد از طبف رنگی Adobe RGB را پوشش داده و Delta-E کوچکتر از 2، بوده که نویدبخش دقت بالای رنگ است. این همان چیزی است که MSI را یک صفحه نمایش True Pixel می نامد، اما اختیاری است، و می توانید با یک صفحه لمسی Full HD یا یک صفحه نمایش Full HD ساده و بدون لمس تهیه کنید. صفحه نمایش 4K هیچ گزینه لمسی ندارد. متاسفانه شرکت MSI در رابطه با تاریخ عرضه و قیمت گذاری لپ تاپ Creator 15 اطلاعاتی منتشر نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *