شرکت SEGA جزئیاتی از کوچکترین کنسول خود را با نام Game Gear Micro منتشر کرده است. این کنسول قرار است در چهارمدل مختلف با تنوع رنگی و چهاربازی ارائه شود. مدل مشکی شامل بازی های همچون Sonic the Hedgehog، Puyo Puyo 2، Out Run و Royal Stone بوده و مدل آبی نیز از بازی هایی همچون Sonic Chaos، Gunstar Heroes، Sylvan Tale، Baku Baku Animal برخوردار است.

از سوی دیگر مدل زرد رنگ نیز شامل بازی های Shining Force Gaiden: Ensei – Jashin no Kuni he، Shining Force: The Sword of Hajya، Shining Force Gaiden: Final Conflict و Nazopuyo Aruru no Ru بوده و مدل قرمز رنگ نیز دارای بازی های Revelations: The Demon Slayer، Megami Tensei Gaiden: Last Bible Special، The GG Shinobi و Columns است.

ابعاد این کنسول برابر با 80 در 43 در 20 میلیمتر بوده و دارای نمایشگر 1.15 اینچی است. همچنین یک اسپیکر مونو و جک هدفون داشته و از طریق USB شارژ می شود اما می توان دو باتری AAA را نیز خاموش کرد. همچنین دوست‌داران آن می‌توانند با خرید وسیله‌ جانبی Big Window Micro و بزرگ شدن تصاویر کنسول توسط آن، به‌طور راحت‌تری از تجربه با این محصول کوچک لذت ببرند. قیمت این محصول برابر با 50 دلار تعیین شده و گفته می شود که از ششم اکتبر به دست کاربران ژاپنی خواهد رسید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *