مایکروسافت به تازگی فهرست بازی های رایگان ماه مارس 2021 مشترکین ایکس باکس لایو گلد را اعلام کرد. پس از انتخاب غیر معمول پنج بازی از ماه گذشته، مایکروسافت این بار به تعداد معمول خود بازگشت. طبق معمول چهار بازی در نظر گرفته شده که شامل دو بازی برای ایکس باکس وان و دو بازی برای ایکس باکس 360 می شود که تمامی آنها به لطف سازگاری با قابلیت Backward Compatibility بر روی کنسول های جدید Xbox S X | S نیز به صورت محلی قابل پخش هستند.

به گفته مایکروسافت، کاربران Xbox One می توانند بازی Vicious Attack Llama Apocalypse را از 16 مارس تا 15 آپریل به طور رایگان تجربه کنند. بازی بعدی رایگان ایکس باکس وان، Warface: Breakout بوده که از 1 مارس تا 31 مارس 2021 در دسترس خواهد بود. همچنین کاربران ایکس باکس 360 می توانند بازی Metal Slug 3 را از 1 تا 15 مارس 2021 و Port Royale 3 را از 16 تا 31 مارس به صورت رایگان تجربه کنند.

برخی از پیشنهادات کنونی بازی های گلد فوریه 2021 قبل از ترک اسلات رایگان خود هنوز باقی مانده، Gears 5  Resident Evil و Dandara: Trials of Fear Edition و Lost Planet 2 بوده که هم اکنون در دسترس است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *