شرکت دوجی که در زمینه ساخت گوشی های جان سخت فعالیت دارد، اخیرا از یک گوشی هوشمند جان سخت جدید با نام دوجی S88 رونمایی کرده است. این گوشی از طراحی جدید Iron Man و باتری بزرگ 10000 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. به لحاظ نرم افزاری سیستم عامل اندروید 10 خام به طور پیش فرض روی گوشی اجرا می شود.

طراحی Iron Man این گوشی چیزی جز دو چشم LED در پشت گوشی نیست. این چراغ RGB بوده و از آن به عنوان نور نوتیفیکشن ها مورد استفاده قرار می گیرد. گوشی همچنین دارای دو دکمه قابل تنظیم در کنار آن است که می توان با هر سه عمل هر یک برنامه ریزی کرد. از طرفی روی گوشی سنسور اثر انگشت و فناوری NFC وجود دارد.

باتری 10.000 میلی آمپر ساعتی این گوشی تا یک ماه در حالت استندبای شارژ نگه می دارد، ولی می توانید با خیال راحت تا 19 ساعت بازی سه بعدی کنید. به گفته سازنده، باتری این گوشی برای استفاده معمولی بین 7 الی 8 روز دوام می آورد. همچنین می توانید از آن بعنوان پاوربانک با شارژ وایرلس معکوس 5 واتی استفاده کنید.

دوجی اس 88 یک دستگاه جان سخت است و می تواند در معرض خطرات زیادی قرار بگیرد. به عنوان مثال در تست سقوط آن 1000 بار انجام شد و نشان داد که می تواند از ارتفاع 1.5 متری بر روی سطح خشن و ارتفاع 2 متر بر روی سطح صاف برخورد کند. اگر آن را در آب رها کنید، می تواند 2 ساعت را در عمق 1.5 متر یا حداکثر تا یک روز کامل در 1 متر بگذراند. همچنین دارای استاندارد IP69K بوده و به این معنی که از محافظت در برابر فشار و آب با دمای بالا برخوردار است.

نه تنها این دستگاه می تواند در سرمای شدید (-55 درجه سانتیگراد به مدت 4 ساعت) دوام بیاورد،بلکه می تواند در آفتاب سوزاننده بالای 70 درجه باقی بماند که این همه به لطف قاب محکم و ضد شوک است. به لحاظ سخت افزاری، دوجی اس 88 از مشخصاتی همچون نمایشگر 6.3 اینچی 1080p، پردازنده مدیاتک هلیو پی 80، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بهره مند است. دوربین اصلی سه گانه دستگاه شامل سنسور اصلی 21 مگاپیکسلی، اولتراواید 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 130 درجه و 8 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. در بریدگی بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی حضور دارد. گوشی دوجی اس 88 قرار است با قیمت 250دلار/225یورو در اختیار علاقه قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *