توییتر به تازگی از قابلیت ارسال توییت صوتی در سرویس خود خبر داد. به گفته توییتر، این قابلیت فعلا در نسخه iOS اپلیکیشن مقدور بوده و در دسترس تعداد محدودی از کاربران قرار گرفته است..

در بخشی از بیانیه مربوط به معرفی این ویژگی آمده است:

گاهی اوقات ۲۸۰ کاراکتر کافی نیستند و برخی نکات ظریف گفتاری را به‌صورت نوشتاری نمی‌توان منتقل کرد. بنابراین از امروز قابلیت جدید ضبط صدای خودتان را آزمایش می‌کنیم که نحوه تعامل شما با دیگران را دوستانه‌تر می‌کند

هنوز معلوم نیست چه زمانی تمام کاربران iOS و همچنین کاربران نسخه‌های اندروید و وب توییتر این ویژگی را دریافت خواهند کرد. بهره‌گیری از این ویژگی بسیار ساده است و هنگام نوشتن توییت، در کنار آیکون دوربین یک آیکون جدید مربوط به ضبط صدا تعبیه شده که با ضربه زدن بر آن می‌توانید پیام صوتی خود را ضبط کنید. باید خاطرنشان کنیم محدودیت این پیام‌های صوتی ۱۴۰ ثانیه است و اگر از این حد فراتر برود، یک توییت دیگر تا حداکثر ۲۵ توییت ایجاد می‌شود.

آنطور که در بخش پشتیبانی سایت توییتر نوشته شده، فاصل صوتی را فقط می‌توان به توییت‌های اصلی پیوست کرد و امکان اضافه کردن آن‌ها به پاسخ‌ها و ری‌توییت‌های حاوی کامنت وجود ندارد. همچنین تصویر پروفایل کاربر به توییت صوتی پیوست شده و با تغییر تصویر نیز همچنان تصویر قدیمی در توییت صوتی نمایش داده می‌شود.

این قابلیت علاوه بر اینکه کار توییتر را برای مدیریت و نظارت بر توییت‌ها سخت‌تر می‌کند، باید به موضوع دسترسی‌پذیری هم اشاره کنیم؛ به‌عنوان مثال افرادی که ناشنوا هستند یا از بیماری‌های مربوط به شنوایی رنج می‌برند، برای شنیدن این پیام‌های صوتی با مشکل مواجه می‌شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *