نرم افزار و اینترنت

قابلیت حذف آسان دنبال‌کنندگان در توییتر میسر شد

کاربران نسخه وب پلتفرم توییتر حالا بدون نیاز به بلاک کردن می‌توانند به حذف فالوورها اقدام کنند. این شبکه اجتماعی از ماه گذشته آزمایش این ویژگی را شروع کرده بود و حالا آن را در اختیار همه کاربران نسخه وب قرار داده است. طبق اعلام توییتر، کاربران برای سافت بلاک یک دنبال‌کننده می‌بایست ابتدا به پروفایل خود مراجعه کرده و پس از انتخاب دنبال‌کنندگان (Followers)، روی منوی سه نقطه‌ای که در کنار نام کاربر دنبال‌کننده وجود دارد، کلیک کنند.

در اینجا می‌بایست گزینه Remove this Follower را انتخاب کنند که در این حالت، دنبال‌کننده حذف‌شده از این تغییر باخبر نخواهد شد. قابلیت بلاک نرم با بلاک متفاوت است چراکه با حذف یک دنبال‌کننده از طریق این ویژگی جدید، کاربر قادر به مشاهده توییت‌هایتان در تایم‌لاین خود نخواهد بود اما همچنان می‌تواند پیام دایرکت ارسال کند و یا در صورت تمایل، بار دیگر شما را دنبال کند.

در واقع، بلاک نرم می‌تواند برای مواقعی که ن‌می‌خواهید به طور کامل یک کاربر را بلاک کنید و در عین حال، به دنبال ایجاد یک فضا و فاصله بیشتری با او هستید، کاربردی باشد. این قابلیت، به نسبت روش پیشین که همان بلاک و آنبلاک کردن است، ساده‌تر به نظر می‌رسد. قابلیت حذف دنبال‌کنندگان، جدیدترین ویژگی است که توییتر با کمک آن توانسته قدرت عمل بیشتری برای کاربران به منظور کنترل بهتر و ارتقای تجربه استفاده از این پلتفرم و جلوگیری از بروز هرگونه سوءاستفاده و آزار به اشکال مختلف در فضای توییتر به ارمغان آورد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا