موبایل و تبلت

هواوی انجوی 20 پرو با تراشه Dimensity 800 معرفی شد

هواوی همانطور که وعده داده بود امروز از گوشی انجوی 20 پرو در چین رونمایی کرد. این گوشی توان پردازشی خود را از چیپست Dimensity 800 می گیرد و همراه با اندروید 10 که به پوسته EMUI 10.1 مزین شده از جعبه خارج خواهد شد.  با این حال همانطور که در جریان هستید خبری از سرویس های گوگل در آن نیست و در عوض کاربران انجوی 20 پرو باید از سرویس های موبایل هواوی برای انجام امور روزمره خود استفاده نمایند.

این گوشی دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل (FHD+)، نرخ نوسازی 90 هرتز و نرخ نمونه برداری 180 هرتز است. 91.2 درصد از سطح پنل جلوی گوشی را این نمایشگر با نسبت ابعاد 20:9 به خود اختصاص داده است. در حفره بالای این نمایشگر که به شکل قطره آب است، دوربین سلفی دستگاه با سنسور 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/2.0 جای گرفته است.

در قاب پشتی دستگاه سه دوربین در یک محفظه مستطیلی شکل قرار گرفته است. سنسور اصلی دوربین 48 مگاپیکسلی با f/1.8 است. یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با f/2.4 و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با f/2.4 برای عکاسی ماکرو از فاصله 4 سانتیمتری در کنار فلش LED آن را همراهی می‌کنند. تازه ترین میان رده هواوی در قالب دو نسخه با ظرفیت های رم ۶ یا ۸ گیگابایت ارائه می شود که البته هر دویشان ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند و می توان از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی آن را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا داد.

گوشی جدید هواوی در قالب سه رنگ مشکی، آبی تیره و نقره ای کهکشانی عرضه می شود. انرژی مورد نیاز کلیه قطعات این موبایل از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی میکند. پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و همچنین حسگر اثر انگشت که در بخش جانبی این موبایل تعبیه شده دیگر امکانات آن را تشکیل می دهند. نسخه 6/128 گیگابایت آن 282 دلار و نسخه 8/128 گیگابایت آن 324 دلار قیمت خواهد داشت. فروش این گوشی از 24 ژوئن (4 تیر) آغاز خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا