ایسر روز گذشته علاوه بر معرفی محصولات جدید سری Predator و کروم بوک Spin 713 و اولترابوک Swift 5، از خانواده جدید کامپیوترهای جان سخت با نام Enduro رونمایی کرده است. این دستگاه های جدید جان سخت دارای گواهی نظامی MIL-STD-810G هستند.

اولین محصول معرفی شده این سری لپ تاپ Enduro N7 است. این لپ تاپ تاییدیه IP65 داشته و باتری قابل تعویض دارد، یعنی که دو باتری در داخل آن وجود دارد، بنابراین می توانید یکی از آنها را بدون تعویض دستگاه تغییر دهید. این دستگاه همچنین مجهز به پردازنده Intel Core i5-8250U و 8 گیگابایت حافظه رم و موارد دیگر است.

لپ تاپ بعدی Enduro N3 نام داشته که یک دستگاه جان سخت بوده و فرم فاکتور باریک تر و سبک تری دارد. این لپ تاپ دارای تاییدیه IP53 بوده و علی رغم اینکه هیچ نوع اتصال حاملی در اختیار شما قرار نمی گیرد، هنوز هم می توان در خارج از منزل مورد استفاده قرار گیرد. این مدل هم از پردازنده Intel Core i5-10510U، رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه SSD برخوردار است. لپ تاپ Enduro N3 قرار است با قیمت 899 دلار از ماه آگوست 2020 در اختیار مشتریان قرار گیرد.

علاوه بر این، ایسر از دو تبلت ویندوزی و اندرویدی جان سخت از این خانواده با نام های Enduro T5 و Enduro T1 رونمایی کرده است. مدل Enduro T5 از مشخصاتی نظیر استاندارد IP65، سیستم عامل ویندوز 10، نمایشگر 10 اینچی و نسل هفتم پردازنده Intel Core m3 بهره مند است. شما می توانید آن را به یک دسته لوازم جانبی کامل مانند داک پایه، گریپ دستی، تسمه چرمی و غیره وصل کنید.

در نهایت تبلت Enduro T1 است که در دو نسخه 8 اینچی اندرویدی و 10 اینچی مبتنی بر ویندوز 10 عرضه می شود. هر دو مدل دارای استانداردهای IP54 و MIL-STD-810G هستند. نسخه هشت اینچی کوچکتر برای کارگران خرده فروشی، انبار و کارخانه ساخته شده و با پوشیدن دستکش نیز می توان استفاده کرد. هنوز قیمت و زمان عرضه این دو تبلت اطلاعاتی منتشر نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *