ایسر امروز از محصولات متنوعی رونمایی کرده که یکی از آنها نسخه جدید لپ تاپ سبک Swift 5 است. این لپ تاپ قرار است در آینده با پردازنده نسل 11 اینتل تایگر لیک راهی بازار شود. وزن آن تقریباً 2.2 پوند بوده و از آلیاژ منیزیم ساخته شده است.

نکته جالب تر این که Swift 5 از پردازنده های نسل بعدی Intel با نام Tiger Lake بهره می برد. گرافیک یکپارچه بر اساس معماری Xe شرکت ساخته شده ، که وعده دو برابر قدرتمندتر از گرافیک های فعلی Gen11 باشد. در حقیقت، نسل 11 قبلاً افزایش بزرگی نسبت به نسل قبلی خود داشت. اگر قدرت بیشتری می خواهید، می توانید آن را با Nvidia GeForce MX350 تهیه کنید.

یکی دیگر از پیشرفت های بزرگ که ایسر برای تمام محصولات جدید خود ارائه داده، پوشش ضد میکروبی است. نه تنها این را می توان در روی صفحه نمایش یافت، بلکه شاسی را نیز پوشش می دهد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به نمایشگر 14 اینچی فول اچ دی، باتری 56 وات ساعت، پورت های تاندربولت 3 و USB 3.2 Gen2 و پشتیبانی از فناوری های وای فای 6 و بلوتوث 5 اشاره کرد.

نسخه جدید اولترابوک سوئیفت 5 قرار است از ماه اکتبر با قیمت پایه 999.99 دلار در آمریکا، 1099 یورو در اروپا و 6999 یوان در چین به فروش برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *