موبایل و تبلت

عملکرد متوسط دوربین سلفی شیائومی Mi 10 پرو در تست‌های DxOMark

سایت DxOMark به تازگی دوربین سلفی جدیدترین پرچمدار شیائومی یعنی Mi 10 پرو را بررسی کرده است. پیش از این، در بررسی های دوربین اصلی، این گوشی توانست در کنار اوپو فایند ایکس 2 پرو در جایگاه سوم لیست قرار گیرد. طبق گفته DXOMark، کارشناسان با بکارگیری تنظیمات پیش فرض دوربین، بیش از 1500 تصویر و 2 ساعت ویدیو ضبط شده در محیط آزمایشگاه کنترل و در صحنه های طبیعی داخلی و خارجی انجام و ارزیابی کردند.

دوربین سلفی می 10 پرو از یک سنسور 20 مگاپیکسلی 1.3 اینچی با فوکوس ثابت و دیافرگام f/2.0 بهره می برد. این دوربین همچنین توانایی فیلم برداری 1080p با نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارد. این گوشی در تست دوربین سلفی 83 امتیاز کسب کرده است و آن را در رده بندی دوربین سلفی DXOMark در میانه جدول قرار می دهد. پرچمدار Mi 10 Pro نزدیک به گوشی های میان رده مانند گلکسی A71 یا مدل های قدیمی تر مانند اپل آیفون XS مکس قرار دارد.

از سوی دیگر دوربین سلفی می 10 پرو، در بخش عکسبرداری امتیاز 84 و در بخش فیلم برداری نیز امتیاز 81 را کسب کرده است. حتی با توجه به امتیاز، کارشناسان اشاره کردند که Mi 10 Pro قادر است در شرایط مناسب عکس های سلفی مناسبی را ثبت کند. اکسپوژر تصویر در اکثر شرایط خوب است و عمق وسیعی از میدان بدین معنی است که حتی افراد در پشت گروه یا کاربران سلفی خود با وضوح قابل قبولی ثبت می شوند. در روند نزولی، رنج داینامیک محدود شده، منجر به قطع کلیپ هایلایت در صحنه های با کنتراست بالا می شود، و رنگ بندی فضای لازم را برای پیشرفت فراهم می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا