با گذشت یک سال از آغاز اولین عرضه تلویزیون وان پلاس، این شرکت از سه دیگر تلویزیون دیگر در بازار هند رونمایی کرد. بخش از این تلویزیون ها از سری جدید U و Y هستند. این مدل های جدید  به دو مدل سری Q سال گذشته می پیوندند.

همانطور که از نام این تلویزیون پیداست، OnePlus 55U1 یک مدل 55 اینچی است. این مدل دارای پنل نمایشگر LCD 4K با پوشش 93 درصدی DCI-P3 به همراه پشتیبانی از دالبی ویژن و +HDR10 است. این تلویزیون همچنین از سیستم صوتی 30W با 4 واحد بلندگو و پشتیبانی از Dolby Atmos استقبال می کند.

از طرف نرم افزار، تلویزیون دارای Android TV 9 با مجموعه ای از برنامه های چند رسانه ای از جمله نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو ، یوتیوب و موارد دیگر است. Chromecast با Miracast و DLNA نیز روی آن تعبیه شده است. این تلویزیون همچنین از دستیار هوشمند گوگل اسیستنت پشتیبانی کرده و با Amazon Alexa کار می کند.

از لحاظ طراحی، این تلویزیون از نسبت صفحه به بدنه 95 درصدی و ضخامت 6.9 میلیمتری برخوردار است. در باریکترین نقطه قسمت عقب، الگوی فیبر کربن نسبت به سیستم بلندگو و بدنه فلزی است. پایه ایستاده اکنون یک طرح فلزی دو تکه است که تا لبه ها امتداد دارد. مدل های بعدی 43Y1 و 32Y1 هستند. مدل اول از پنل 43 اینچی LCD با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل برخوردار بوده، درحالیکه مدل 32 اینچی دارای پنل LCD با رزولوشن 1366 در 768 پیکسل است. وان پلاس تایید کرده که هر دو مدل از 93 درصد پوشش رنگی DCI-P3 را پشتیبانی می کند.

هر دو مدل همچنین دارای سیستم بلندگو 20W به همراه Dolby Audio ،Android TV 9، برنامه های داخلی نتفلیکس و آمازون پرایم و کروم کست هستند. هر سه تلویزیون جدید از برنامه OnePlus Connect پشتیبانی می کنند، که هم اکنون می توانید با چندین دستگاه به طور همزمان از جمله آیفون ها با همان تلویزیون استفاده کنید. تلویزیون ها همچنین دارای حالت Data Saver Mode جدید هستند.

از طرفی، یک حالت جدید Kids در این تلویزیون ها وجود داشته که به شما امکان می دهد محدودیت هایی دسترسی داشته باشید و همچنین زمان مشاهده را کنترل کنید. قیمت مدل OnePlus 55U1 برابر با 668 دلار است. همچنین مدل 43Y1 و 32Y1 به ترتیب با قیمت های 307 دلار و 174 دلار عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *