صوتی و تصویری

شیائومی از تلویزیون 65 اینچی Mi TV Master رونمایی کرد

بازار تلویزیون های هوشمند هر روز متنوع تر از روزهای قبل شده است. حالا با معرفی تلویزیون Mi TV Master شیائومی مشخص است که این شرکت برنامه بزرگی برای بخش محصولات بالارده و پریمیوم دارد.

این تلویزیون دارای یک نمایشگر 65 اینچی 4K با پنل OLED و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این دستگاه همچنین دارای یک حالت اختصاصی برای کاهش خودکار تأخیر (Automatic Low Latency Mode) بوده که میزان تأخیر را تا زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه پایین می‌آورد. نمایشگر این تلویزیون فضای رنگی DCI-P3 را تا 98.5 درصد پوشش می‌دهد، میزان روشنایی بیشینه آن 1000 نیت بوده و زوایه دید آن 178 درجه. این نمایشگر از قابلیت Dolby Vision نیز بهره می‌برد.

میزان حاشیه‌های دور نمایشگر در تمام جهات 4.6 میلیمتر بوده و نسبت نمایشگر به بدنه آن 98.8 درصد است. یک حالت اختصاصی گیمینگ برای این دستگاه در نظر گرفته شده و در کنار آن شیائومی حالت جبران حرکت MEMC را در کنار شبکه عصبی APU جهت تنظیم کیفیت داینامیک تصویر در سطح پیکسل، در این تلویزیون لحاظ کرده است. در واقع این دستگاه باید بیش از 20 حالت تنظیم کیفیت تصویر 5 تنظیم پیش‌فرض اصلی ارائه کند.

این تلویزیون دارای دو بلندگوی 12.5 وات در سمت چپ و راست بوده که همراه با دو بلندگوی 10 وات فراگیر و یک ساب‌ووفر 20 وات 50 هرتز کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای ارائه خواهند داد. بلندگوهای این تلویزیون از فناوری Dolby Audio و DTS Audio پشتیبانی می‌کنند. شیائومی برای بهره از دستیار صوتی اختصاصی خود، Xiao AI چهار میکروفون برای این دستگاه در نظر گرفته است.

همچنین این تلویزیون مجهز به پردازنده MT9650 مدیاتک با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و از 3 پورت HDMI، دو USB، یک S/PDIF و یک LAN بهره می برد. از دیگر مشخصات این تلویزیون می توان به وای فای 802.11 و بلوتوث 5 اشاره کرد. این تلویزیون از امروز با قیمت 1840 دلار در چین به فروش می رسد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا