آموزش

آموزش افزودن مخاطب جدید در واتس اپ

اپلیکیشن واتس اپ در اندروید و آیفون به طور مستقیم با کتاب مخاطبین شما ادغام می شود. تا زمانی که مخاطبی واتس اپ باشد، آنها در اپلیکیشن ظاهر می شوند. همچنین می توانید به طور مستقیم یک مخاطب جدید را اپلیکیشن واتس اپ بیافزاید.

نحوه افزودن مخاطب جدید در نسخه اندروید واتس اپ

برای انجام اینکار، کافیست اپلیکیشن واتس اپ روی موبایل خود را باز کرده و سپس روی آیکون Chats رفته و روی دکمه New Message کلیک کنید.

در اینجا گزینه New Contact را انتخاب کنید.

اکنون همه قسمت های معمول را مشاهده خواهید کرد. نام، مشخصات شرکت و شماره تلفن آنها را وارد کنید. سپس، روی دکمه Save ضربه بزنید.

اکنون می توانید کاربر را جستجو کرده و بلافاصله چت را شروع کنید. از طرف دیگر، می توانید به راحتی مخاطب را از کارت مخاطب اضافه کنید. برای اینکار، بر روی دکمه Add Contact از کارت مخاطب ضربه بزنید.

واتس اپ از شما سؤال می کند که آیا می خواهید آن را به مخاطب موجود اضافه کنید یا می خواهید یک شماره جدید ایجاد کنید. بهتر است یک مخاطب جدید در اینجا ایجاد کنید، بنابراین گزینه New را انتخاب کنید.

اکنون صفحه پیش فرض برای افزودن یک مخاطب جدید را مشاهده خواهید کرد که تمام جزئیات آن را پر کرده است. برای ذخیره تماس، کافی است روی دکمه Save ضربه بزنید.

نحوه افزودن مخاطب جدید در نسخه آیفون واتس اپ

فرایند موجود برای اضافه کردن مخاطب در آیفون کمی متفاوت است. بعد از باز کردن برنامه واتس اپ روی آیفون ، به قسمت Chats بروید و از گوشه سمت راست بالای صفحه روی نماد New Message ضربه بزنید.

در اینجا بر روی گزینه New Contact کلیک کنید.

از این صفحه ، اطلاعات تماس مانند نام شخص، شرکت و شماره تماس را وارد کنید (WhatsApp همچنین به شما خواهد گفت که آیا شماره در واتس اپ است یا نه). سپس بر روی دکمه Save ضربه بزنید.

اکنون مخاطب به واتس اپ و کتاب تماس در آیفون شما اضافه شده است. می توانید آنها را جستجو کرده و از دور چپ کنید.

منبع
howtogeek
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا