موتورولا روز گذشته از مقرون به صرفه ترین گوشی 5G با نام Moto G 5G Plus رونمایی کرده است. این گوشی 5G قرار است با قیمت پایه 349 یورو در بازار اروپا به فروش برسد.

در پنل جلوی، صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ رفرش ریت 90 هرتزی بوده و دوربین سلفی دوگانه 16 مگاپیکسلی اصلی + 8 مگاپیکسلی اولتراواید نیز در حفره بالای نمایشگر سمت چپ تعبیه شده است. نمایشگر این دستگاه همچنین دارای نسبت ابعاد 21 به 9 و استاندارد HDR10 است. سنسور اثر انگشت نیز در سمت راست پنل با دکمه پاور گوشی ترکیب شده است.

در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین اصلی چهارگانه هستیم. این دوربین از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی و سه سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است. قدرت پردازشی دستگاه توسط پردازنده کوالکام اسنپدراگون 765 تامین شده و در کنار آن 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است.

منبع تغذیه این گوشی توسط باتری 5,000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و این باتری از شارژ سریع 20 واتی به خوبی پشتیبانی می کند. از لحاظ نرم افزار، ما همان اندروید 10 را با اندکی پیشرفت های Moto که اکنون به نام My UX نامیده می شود، داریم. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به جک هدفون، NFC و طراحی مقاوم در برابر ضربه اشاره کرد.

موتو جی 5G پلاس قرار است در رنگ های آبی و بنفش راهی بازار شود. همچنین قیمت اعلام شده برای مدل 4/64 گیگابایتی برابر با 349 یورو و برای مدل 6/128 گیگابایتی نیز برابر با 399 یورو است. موتورولا همچنین در ماه های آینده گوشی جدیدش را به عربستان سعودی و امارات عرضه خواهد کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *