موبایل و تبلت

گلکسی A71 و A51 آپدیت جدیدی با ویژگی های جدید دوربین دریافت کردند

سامسونگ بروزرسانی جدیدی را برای گوشی‌های گلکسی A51 و A71 ارائه کرده که در این آپدیت فریمور، تعدادی از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض این دو گوشی امکانات تازه‌ای را دریافت می‌کنند ولی مهم‌ترین تغییر مربوط به اپلیکیشن دوربین آن‌ها است.

اپلیکیشن دوربین گوشی‌های گلکسی A51 و A71 بعد از دریافت این آپدیت مجهز به حالت Pro مشابه گوشی‌های گلکسی اس 20 می‌شود. این حالت به کاربران اجازه می‌دهد که برای عکس‌برداری به‌طور دستی فوکوس و سرعت شاتر را تنظیم کنند و در کل مورد توجه افرادی قرار می‌گیرد که می‌خواهند کنترل بیشتری برای عکاسی داشته باشند. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید Single Take نام دارد که فیلمبرداری و عکس‌برداری همزمان را امکان‌پذیر می‌کند. در این میان باید به قابلیت‌های Night Hyperlapse و My Filters هم اشاره کنیم.

علاوه بر این، دو گوشی گلکسی A51 و A71 قابلیت های Quick Share و Music Share را دریافت کردند، درحالیکه برنامه صفحه کلید و گالری نیز بروزرسانی شده اند. در این بروزرسانی، اکنون می توانید متن ها را مستقیم از طریق صفحه کلید ترجمه کنید، و عملیات undo/redo با کشیدن دو انگشت سمت چپ یا راست بر روی صفحه کلید، انجام دهید. در بخش گالری نیز، گروه Clean View نیز هم اکنون تا 100 تصویر را به صورت متوالی در یک باندل قرار می دهد.

همچنین این بروزرسانی، عملکرد و پایداری سیستم را بهبود داده و برخی باگ موجود در سیستم را رفع می کند. شناسه نرم افزاری این آپدیت برای مدل A51 و A71 به ترتیب A515FXXU3BTF4 و A715FXXU2ATG1 است. گفته می‌شود این آپدیت طی چند هفته آینده برای کاربران گوشی‌های گلکسی A71 و گلکسی A51 منتشر خواهد شد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا