در کنار گوشی های هوشمند، به لطف تحولات اخیر فناوری و قیمت گذاری پایین، تقاضا برای تلویزیون های هوشمند نیز زیاد شده است. در حالیکه تلویزیون های هوشمند اکنون دارای ویژگی های چشمگیر هستند، مدل های میان رده اجزای ضعیفی داشته و عملکرد آنها را نیز محدود می کند. حال، هواوی برای رفع این مشکلات، چیپست های جدیدی را برای تلویزیون های هوشمند با نام هواوی HiSilicon FHD معرفی کرده است. طبق گزارشات، این شرکت دو تراشه را ارائه کرده – یکی با حافظه داخلی 512 مگابایت و دیگری با رم 1 گیگابایتی. گفته می شود که هر دو سازگار با پین به پین ​​هستند.

این شرکت ادعا می کند که این چیپست جدید بهینه شده و حتی نوع رم با حافظه رم 512 مگابایتی می تواند آخرین نسخه اندروید TV 9.0 را به راحتی اجرا کند. با توجه به این موضوع که چیپست هایی با حافظه 512 مگابایت، معمولاً از Android TV 9 پشتیبانی نمی کنند و هنوز از پلتفرم Android 4.4 معرفی شده سال 2013 استفاده می کنند.

تراشه جدید HiSilicon FHD همچنین از پردازنده چهار هسته ای Cortex-A53 با کارایی بالا برخوردار است که از رزولوشن 4K در دی کدینگ 30 هرتز پشتیبانی می کند و به کاربران این امکان را می دهد تا محتوای رسانه ای را با کیفیت بالاتر در محصولات FHD بهره مند شوند. هواوی ادعا می کند که پلتفرم جدید تراشه FHD کیفیت تصویر بهتری را ارائه می دهد، چراکه پردازش نویز و وضوح آن به روش طبیعی متعادل تر است. همچنین دارای یک ماژول کنترل زمان صفحه نمایش یکپارچه است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *