گجت و پوشیدنی

دسبتند هوشمند هواوی TalkBand B6 با هدست بلوتوثی معرفی شد

هواوی روز گذشته، علاوه بر معرفی تبلت جدید میت پد 10.8، از جدیدترین گجت پوشیدنی مجهز به هدست بلوتوثی با نام TalkBand B6 رونمایی کرده است. این دستبند هوشمند ورزشی در مدل ورزشی، فشن و انحصاری با قیمتی به ترتیب 142 دلار، 171 دلار و 214 دلار در چین ارائه شود.

هواوی تاک‌بند بی 6 دارای صفحه نمایش 1.53 اینچی انعطاف پذیر امولد با رزولوشن 460 در 188 پیکسل و تراکم 326PPI است. قدرت پردازشی دستبند توسط تراشه اختصاصی HiSilicon Kirin A1 تامین می شود. به عنوان یک ردیاب تناسب اندام، تمام سنسورهای لازم مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور ضربان قلب، سنسور SpO2، سنسور نور محیط و حسگر قطب نما را در خود جای داده است. این دستبند سلامتی از بلوتوث 5.2 پشتیبانی کرده و حداکثر فاصله کانونی 150 متری اتصال را ارائه می دهد.

کاربر می‌تواند دستگاه‌های اندرویدی مجهز به سیستم‌عامل اندروید 4.4  و جدیدتر یا مبتنی‌بر iOS 9 و جدیدتر را با دستبند سلامت تاک‌بند بی6 همگام‌سازی کند. هواوی برای دستبند سلامت خود باتری 120 میلی‌آمپرساعتی در نظر گرفته است که طول عمر مفید آن با هربار شارژ کامل باتری تقریبا سه روز خواهد بود. گفتنی است برای شارژ مجدد باتری نیز درگاه USB-C در نظر گرفته شده است؛ البته اگر کاربر از تاک‌بند بی ۶ به‌جای هندزفری بلوتوث استفاده کند میزان مصرف باتری افزایش می‌یابد.

هواوی مدعی است با هربار شارژ کامل باتری تاک‌بند بی 6، می‌توان 8 ساعت مداوم از آن به‌جای هندزفری بلوتوث استفاده کرد. در مورد ویژگی ها، هواوی TalkBand B6 از ردیابی تناسب اندام، هشدار اپلیکیشن ها، وضعیت آب و هوا، کنترل موسیقی، دستیار صوتی Xiaoyi AI، ردیابی خواب و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا