لنوو به تازگی از لپ تاپ جدید Yoga Slim 7i مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل در هند رونمایی کرده است. لپ تاپ فوق باریک طراحی کاملا آلومینیومی داشته و دارای حاشیه های نازک و نسبت صفحه به بدنه 90 درصدی است. همچنین دارای لولای 180 درجه بوده و وزن آن 1.36 کیلوگرم است.

لپ تاپ Yoga Slim 7i از جدیدترین پردازنده های نسل 10 اینتل Intel Core i7 و یک باتری 4 سلولی 60 وات ساعت با Rapid Charge Pro بهره می برد. همچنین به کارت های گرافیکی Intel Iris Plus و گرافیک های NVIDIA GeForce MX350 2 GB GDDR5 برای شتاب گرافیکی اضافی مجهز شده است.

لپ‌تاپ فوق باریک لنوو از قابلیت تحت عنوان Glance بهره می‌برد که توسط Mirametrix توسعه یافته است. این فناوری با استفاده از هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد که کاربر چه زمانی حواسش به صفحه نمایش هست، تا بتواند امنیت اطلاعات نمایش داده شده را برای کاربر حفظ کند. از دیگر قابلیت‌های امنیتی این لپ تاپ سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با کلید پاور و قابلیت تشخیص چهره Windows Hello است.

این دستگاه دارای یک نمایشگر 14 اینچی IPS با رزولوشن Full HD بوده که از استاندارد Dolby Vision و فناوری Lenovo Super Resolution پشتیبانی می ‌کند. همچنین تا 512 گیگابایت SSD و 16 گیگابایت حافظه LPDDR4X 3200 ارائه می‌شود. از دیگر امکانات این دستگاه می‎توان به WiFi 6، بلندگوهای دالبی اتمس و گرافیک‌های Intel Iris Plus اشاره کرد.

لپ‌تاپ Yoga Slim 7i به اعتقاد مدیران لنوو ادامه دهنده راه موفقیت آمیز خلاقانه آنها در این زمینه است که با پشتیبانی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی همراه شده است. لپ تاپ Yoga Slim 7i لنوو   تنها یک در یک رنگ خاکستری (Slate Grey) راهی بازار خواهد شد. قیمت این دستگاه در بازار هند 79.999 روپیه (در حدود 1070 دلار) بوده و از طریق وبسایت لنوو، آمازون و فلیپکارت از 20 آگوست (30 مرداد) قابل خریداری است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *