لپ تاپ

لنوو نسل جدید لپ‌تاپ های تینک‌پد با پردازنده AMD را معرفی کرد

لنوو از لپ تاپ های جدید تینک پد T495 ،T495S و X395 رونمایی کرد. این محصولات به نسل دوم پردازنده های Ryzen شرکت AMD مجهز شده اند. از نظر ظاهری این لپ تاپ ها تفاوتی با نسخه های مجهز به پردازنده های اینتل ندارند و همچنان بدنه آن ها از استاندارد Mil-Specs 810G بهره می برد.

این لپ تاپ ها به نسل دوم چیپست های Ryzen 7 Pro همراه با گرافیک یکپارچه وگا مجهز شده اند و نمایشگرهای آنها با روشنایی 400 نیت از رزولوشن تمام اچ دی و فناوری FreeSync برخوردار هستند. علاوه بر استحکام فیزیکی، امنیت نرم افزاری نیز از اهمیت بالایی در سیستم های کاری برخوردار بوده و به همین خاطر لنوو لپتاپ های جدید خود را به پلتفرم ایمنی ThinkShield مجهز کرده است.

این محصولات در مقایسه با نمونه های مجهز به پردازنده های اینتل تا 45 دقیقه شارژدهی کمتری دارند. لپ تاپ های جدید لنوو از پورت تاندربولت 3 پشتیبانی نمی کنند. لپ تاپ های تینک پد 495s و X395 از قابلیت ThinkShutter بهره می برند که باعث حفظ امنیت فیزیکی وبکم می شود. این سیستم جدید با استفاده از وبکم، قادر به تشخیص افراد غریبه در هنگام استفاده از لپ تاپ است. در صورتی که این سیستم تشخیص دهد فردی قصد دزدی اطلاعات شما را دارد، خوانایی نمایشگر را توسط یک فیلتر مخصوص کاهش می دهد.

لازم به ذکر است که به منظور برقراری ارتباط بهتر در زمان برگزاری کنفرانس ویدیویی، تینک پدهای جدید به یک جفت میکروفون برد بلند نیز مجهز شده اند. درگاه های USB 3.1، کارت حافظه، HDMI و USB-C نیز از دیگر امکانات سری جدید لپتاپ های تجاری لنوو هستند که همگی با کیبورد استاندارد ThinkPad به دست مشتریان خواهند رسید. گفتنی است T495 با قیمت 939 دلار اوایل خرداد راهی بازار می شود و T495s و X395 نیز با قیمت پایه 1089 دلار از ابتدای تابستان آماده فروش خواهند بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا