وان پلاس گالری، اپلیکیشنی است که به طور پیش فرض روی دستگاه های وان پلاس نصب است. به تازگی این شرکت، بروزرسانی جدیدی را با قابلیت های موجود در گوگل فوتوز ارائه کرد. در ماه می، گوگل لنز با اپلیکیشن گالری یکپارچه شد و در حال حاضر امکان پشتیبانی از ویرایش ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه نیز فراهم شده است.

گالری پیش فرض در اکثر گوشی های هوشمند بدون هیچ ویژگی پیشرفته ای است که شاید برای برخی کاربران خوب به نظر برسد. زیرا ویژگی های بیشتر ممکن است یک کاربر معمولی را سردرگم کند. اما کاربران خاصی وجود دارند که بیشتر از گوشی های خود می خواهند. با این حال ، این کاربران تمایل دارند از برنامه های غنی از ویژگی های جداگانه برای اهداف خود استفاده کنند. اما برخی از کاربران وجود دارند که بین این دو نوع قرار دارند. برای آنها ، برخی از ویژگی های پیشرفته در برنامه های پیش فرض می تواند مفید باشد.

به عنوان مثال، گزینه ویرایش تازه اضافه شده برای ویدیوهای 4K 60fps در گالری وان پلاس امکان انجام عملیات اساسی مانند ویرایش و همچنین استفاده از فیلترها و موسیقی را می دهد. اگر بخواهند به سرعت ویرایش چیزی را انجام دهند، می تواند برای آن دسته از کاربران متوسط و همچنین کاربران قدرتمند مفید باشد.  از آنجا که این برنامه در فروشگاه Google Play موجود است، کاربران تلفن های هوشمند وان پلاس می توانند بدون نیاز به روزرسانی سیستم، آن را به راحتی دریافت کنند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *