نرم افزار و اینترنت

امکان برقراری تماس ویدیویی در اپلیکیشن تلگرام فراهم شد

تلگرام در نهایت قابلیت تماس ویدیویی را به نسخه دسکتاپ و موبایل اپلیکیشن خود اضافه کرد. این خبر را به مناسبت هفتمین سالگرد عرضه این اپلیکیشن در سال 2013 اعلام شده است.

ویژگی تماس ویدیویی، اکنون در نسخه آلفا تمام نسخه موجود اپلیکیشن در دسترس قرار گرفته است. همانند تماس صوتی، تمامی مکالمات ویدیویی در تلگرام به صورت رمزنگاری end-to-end انجام می شود. اپلیکشین چهار ایموجی روی صفحه برای شما و شریک تماس شما نشان می دهد. اگر هردو از همین چهار ایموجی برخوردار باشند، تماس رمزگذاری می شود.

همچنین این ویژگی از امکان تصویر در تصویر نیز پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید برای ادامه استفاده از اپلیکیشن، تماس را کوچک کنید. از سوی دیگر می توانید هر زمان فقط در طول ویدیو به یک تماس صوتی تغییر دهید یا در انتها، دوربین را به طور کامل روشن نکنید.

تلگرام وعده داده است که در بیلدهای بعدی ویژگی های بیشتری اضافه خواهد شد. برجسته ترین، این سرویس گزینه انجام تماس های ویدیویی گروهی را خواهد داشت. جدا از این، تلگرام گزینه های ایموجی متحرک بیشتری را برای ایموجی های معمولی اضافه کرده است. اگر هر یک از این ایموجی ها را در چت تایپ کنید، به جای آن یک نسخه متحرک بزرگتر ظاهر می شود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا