شرکت لنوو از نسل جدید لپ تاپ های سری Yoga 7 و Yoga 6 رونمایی کرده است. این مجموعه شامل 5 مدل مختلف نظیر یوگا اسلیم 7i و 7i پرو، یوگا اسلیم 7 پرو، یوگا 7i (دو نسخه 14 و 15.6 اینچی) و یوگا 6 می شود. لنوو این لپ تاپ ها را ساخته تا یک تجربه چندرسانه ای انعطاف پذیر را برای کاربران فراهم کند. تمامی لپ تاپ ها با پشتیبانی آمازون الکسا، بهینه سازی باتری، شارژ سریع و پشتیبانی Wi-Fi 6 همراه هستند. هر لپ تاپی با پسوند “i” با یک پردازنده Intel همراه بوده، در حالیکه نام های استاندارد دارای پردازنده AMD هستند.

لپ تاپ های Yoga Slim 7 به آمریکای شمالی عرضه نمی شوند، اما مابقی آنها در آمریکای شمالی و مناطق دیگر در دسترس هستند. Yoga Slim 7i Pro از پیشرفت های هوش مصنوعی برای بهینه سازی باتری و ترمال های هوشمند بهره می برد. این ویژگی ها برای مدیریت توان دستگاه مانند افزایش توان مصرفی برای فعالیت های خواستار و کاهش بازده برای اقدامات کم تقاضا با هم کار می کنند. بقیه موارد جدید در ترکیب Yoga دارای یک ویژگی خنک کننده هوشمند بوده که یک تنظیم بهینه سازی هوش مصنوعی است که باعث افزایش کارایی و افزایش عمر باتری می شود. به گفته لنوو مدل های تولید شده توسط پردازنده های نسل بعدی Intel Core به طور متوسط 20 درصد عمر باتری بهتری دارند.

سری Yoga Slim 7i اولین لپ تاپ هایی هستند که مجهز به نسل یازدهم پردازنده های اینتل Tiger Lake به همراه گرافیک های Xe خواهند بود. این لپ تاپ تنها 13.9 میلی متر ضخامت و 2.7 پوند وزن داشته و از صدای دالبی اتم برای تجربه بهتر همهجانبه AV پشتیبانی می کند. یوگا اسلیم 7i پرو تا 32 گیگابایت رم به 16 گیگابایت و نمایشگر واید 2.8K به جای QHD دارد. همچنین نمایشگر این لپ تاپ روشنایی 400 نیت و نرخ رفرش ریت 90 هرتزی داشته و از 100 درصد پوشش رنگی گاموت sRGB و دالبی ویژن HDR برخوردار است. به همراه این تراشه، جدیدترین رابط تاندربولت 4 نیز روی دستگاه ها تعبیه شده است.

لپ تاپ یوگا 7 پرو مجهز به تراشه های AMD بوده و مدل 14 اینچی آن، شامل پردازنده Ryzen 9 4900H و عمر باتری 17 ساعته است. درنهایت لپ تاپ یوگا 6 دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی با بدنه از جنس فلز است. این محصول با یک AMD Ryzen 7 4700U و باتری 60WHr همراه است و تنها 2.9 پوند وزن دارد. مدل 13 اینچی لپ تاپ یوگا اسلیم 7i از ماه نوامبر با قیمت پایه 999 یورو عرضه می شود. مدل 14 اینچی یوگا اسلیم 7i پرو به همراه کارت گرافیک Nvidia GeForce MX با قیمت پایه 899 یورو ارائه شده و قیمت پایه لپ تاپ یوگا 7 پرو نیز از 799 یورو شروع می شود. همچنین یوگا 7 در دو نسخه 14 و 15 اینچی با قیمت پایه 999 یورو و 1099 یورو عرضه شده و یوگا 6 نیز با قیمت 899 یورو در دسترس کاربران قرار می گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *