ایسر نسل جدید کروم بوک های خود را در جریان رویداد Next@Acer به نمایش گذاشت. در مجموع چهار کروم بوک جدید معرفی شده که جدیدترین آنها مدل کروم بوک 317 است که اولین کروم بوک 17 اینچی این صنعت به حساب می آید.  این دستگاه به لطف نمایشگر عظیم و بلندگوهای دوگانه، در مصرف سرگرمی و چند وظیفه ای مناسب است.

این نمایشگر یک پنل Full HD با حاشیه های باریک در اطراف خود بوده و دارای پوشش ضد تابش خیره کننده است. جالب است بدانید که این شرکت می گوید که این لپ تاپ با یک وب کم اختیاری و صفحه کلید با نور پس زمینه همراه است و می توان آن را با یک صفحه نمایش لمسی ارائه کرد. اندازه دستگاه همچنین به آن اجازه می دهد تا یک صفحه کلید با کلیدهای شماره را در خود جای دهد.

در بخش مشخصات، کروم بوک 317 با پردازنده متوسط سری سلرون اینتل ارائه شده که به گفته این شرکت “عملکرد و اتصال مورد نیاز دانشجویان، مشاغل و کاربران خانگی است”. انتخاب پورت شامل دو پورت USB 3.2 Type-C به همراه دو پورت Type-A و یک اسلات MicroSD است. ایسر کروم بوک 317 از ژوئن با قیمت پایه 379.99 دلار عرضه می شود.

نسخه بعدی به روزرسانی های Premium Chromebook Spin 713 و Chromebook Enterprise Spin 713 قابل تبدیل است. این دستگاه ها اولین کروم بوک های دارای مجوز Intel Evo در جهان هستند، به این معنی که به لطف پردازنده های نسل یازدهم اینتل Tiger Lake از ویژگی های بیدار شدن فوری و بهبود عمر باتری همراه هستند. این لپ تاپ ها از ساختار آلومینیومی برتر برخوردار بوده و برای دوام با استاندارد درجه MIL-STD 810H ایالات متحده مطابقت دارند – چیزی که مورد توجه کاربران تجاری است.

کروم بوک ها اکنون دارای دو پورت تاندربولت 4 برای انتقال نیرو، اتصال به نمایشگرهای خارجی و سایر گزینه های I/O است. این دستگاه صفحه نمایش 3:2 را ارائه داده و احراز هویت بیومتریک توسط سنسور اثر انگشت جدید مراقبت می شود. سرانجام، این دستگاه به لطف شارژر سریع، با یک بار شارژ تا 10 ساعت و 30 دقیقه شارژ تا 4 ساعت استفاده را فراهم می کند. سری ایسر کروم Spin 713 با قیمت 699.99 دلار از ماه ژوئن در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

سپس، دو مدل جدید 14 اینچی وجود دارد که اولین مدل آن Acer Chromebook 514 و Chromebook 314. T است. Chromebook 514 از مزایای بیشتری برخوردار بوده و با ساختار فلزی و استاندارد MIL-STD-810H موجود خواهد بود. این دستگاه با پردازنده های Core Intel از خانواده Tiger Lake همراه است و ویژگی هایی مانند تاندربولت 4 و گرافیک Iris Xe را به ارمغان می آورد. در مورد اتصال بی سیم از Wi-Fi 6 پشتیبانی می شود.

ترک پد برای افزایش دوام با Gorilla Glass پوشانده شده و با سنسور اثر انگشت یکپارچه روی دکمه پاور را برای تأیید اعتبار ارائه می دهد. این شرکت 10 ساعت عمر باتری را برای این محصول قول داده و از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند. ایسر کروم بوک 514 با قیمت 599.99 دلار از ماه اکتبر در دسترس خواهد بود. از طرف دیگر، کروم بوک 314 مقرون به صرفه ترین کروم بوک در این مجموعه است و عمدتا برای دانشجویان با بودجه کم تهیه شده است.

این لپ تاپ به پردازنده هشت هسته ای MediaTek MT8183 مجهز شده و با یک بار شارژ تا 15 ساعت عمر باتری را تحویل می دهد. این شرکت گزینه صفحه لمسی را به نمایشگر 14 اینچی Full HD برای افرادی که به آن نیاز دارند اضافه می کند. در بخش اتصالات، این کروم بوک دارای پورت های USB Type-C برای قابلیت استفاده بسیار متنوع است، اما هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات Wi-Fi وجود ندارد. Chromebook 314 با قیمت 269.99 دلار از ماه ژوئیه در منطقه آمریکای شمالی فروخته می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *