کنسول و بازی

مایکروسافت از رابط کاربری جدید ایکس‌باکس رونمایی کرد

مایکروسافت از داشبورد و رابط کاربری جدید ایکس‌باکس رونمایی کرد. رابط کاربری جدیدی که قرار است همزمان با عرضه Xbox Series X در دسترس قرار گیرد. ایکس‌باکس یک اکوسیستم متصل و یکپارچه جدید را طراحی کرده است. این اکوسیستم جدید به شما امکان بازی کردن به شیوه‌ مورد نظرتان و در جای مورد پسندتان را می‌دهد.

این سیستم یکپارچه طوری طراحی شده که به شما یک تجربه شگفت‌انگیز را ارائه دهد. صرف نظر از این‌که بر روی چه دستگاهی از این سیستم یکپارچه استفاده می‌کنید، این اکوسیستم متعهد است که تجربه دلچسبی را به شما ارائه دهد. زمان کمتری را منتظر بمانید و بیشتر بازی کنید، چرا که با این رابط کاربری بهبود یافته زمان شما کمتر به هدر خواهد رفت. این اکوسیستم جدید شما را همیشه متصل نگه خواهد داشت و اشتراک گذاری محتوا را برایتان راحت‌تر می‌کند.

[aparat id=’u7y9p’]

کنسول Xbox Series X قرار است در ماه نوامبر میلادی عرضه شود اما تاریخ عرضه دقیقی برای آن در دسترس نیست. همچنین قرار بود در ماه آگوست میلادی شاهد یک مراسم مهم دیگر از مایکروسافت و رونمایی از کنسول دوم آن‌ها برای نسل جدید یعنی Xbox Series S باشیم، اما این اتفاق نیفتاد و همه‌ی مراسم‌ها به ماه سپتامبر میلادی موکول شد. احتمالاً به سبب تأخیر حاصله در عرضه Halo Infinite، این بازی قرار بود در تعطیلات سال نو میلادی و هم‌زمان با Xbox Series X عرضه شود، اما تا تاریخ نا معلومی در 2021 تأخیر خورد. شایان ذکر است که این داشبورد جدید قرار است همزمان با Xbox Series X برای کاربران Xbox One نیز عرضه شود.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا