کنسول و بازی

مایکروسافت قابلیت FPS Boost را به ایکس باکس سری S/X می افزاید

مایکروسافت اعلام کرد که قابلیت Backward Compatible FPS Boost را برای کنسول های Xbox Series X و Xbox Series S منتشر کرده است. همان‌طور که از نام این برنامه مشخص است، FPS Boost برای افزایش نرخ فریم تصاویر یک سری بازی‌های مشخص از نسل‌های گذشته پلتفرم ایکس باکس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در برخی از این موارد، نرخ فریم تصاویر بازی‌ها دو یا حتی چهار برابر شده است. FPS Boost از امروز برای تمامی دارندگان کنسول‌های جدید مایکروسافت در دسترس قرار داشته و در ابتدا از پنج بازی پشتیبانی می‌کند. Watch Dogs 2، Far Cry 4، Sniper Elite 4، UFC 4 و New Super Lucky’s Tale بازی‌هایی هستند که در اولین بسته‌ پشتیبانی FPS Boost ارائه می‌شوند.

در میان این بازی‌ها، New Super Lucky’s Tale بیشترین ارتقاء را در نرخ فریم تصاویر خود تجربه کرده و حالا در 120 فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. این درحالی است که UFC 4 که به‌طور ویژه ایکس باکس سری اس را کنسول هدف خود قرار داده، با نرخ 60 فریم بر ثانیه قابل اجرا است. سایت دیجیتال فاندری گزارش داده که Far Cry 4، Watch Dogs 2 و Sniper Elite 4 نیز با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه اجرا می‌شوند.

قرار است در آینده بازی‌های بیشتری از قابلیت FPS Boost برخوردار شوند. ضمن اینکه مایکروسافت در آپدیت‌های بعدی خود یک سری تنظیمات جانبی و آیکون‌های بیشتر را به منوی بازی‌ها اضافه خواهد کرد مثلاً یکی از آن‌ها امکان فعال یا غیرفعال کردن هردو ویژگی FPS Boost و Auto HDR را از منوی ایکس باکس فراهم می‌کند.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا