شرکت فیت بیت از نسل جدید ساعت های هوشمند و دستبند تناسب اندام خود با نام های Sense و Versa 3 و Inspire 2 رونمایی کرده است. ساعت رده‌بالای Sense با استفاده از حسگری ویژه می‌تواند سطح استرس شما را تشخیص دهد. در ادامه با مشخصات این گجت بیشتر آشنا خواهید شد.

فیت بیت Sense

این اوقات استرس زا بوده و استرس چیزی است که شما باید تحت کنترل خود باشید. Fitbit Sense به لطف سنسور جدید فعالیت الکتریکی (EDA) ، اولین سنسور در نوع خود در ساعت هوشمند، می تواند به شما کمک کند. ویژگی جدید سطح عرق روی پوست شما را اندازه گیری می کند – شما فقط کف دست خود را روی صورت ساعت قرار می دهید و برنامه EDA Scan میزان استرس شما را اندازه می گیرد. این ساعت مجهز به طیف گسترده ای از سنسورهای دیگر نیز هست.

یک برنامه ECG وجود داشته که ساعت می تواند ضربان قلب و تغییر ضربان قلب شما را ردیابی کرده و به لطف الکتروکاردیوگرام یا همان EKG، علائم فیبریداسیون دهلیزی را تشخیص دهد. سنسور دمای پوست می تواند اولین علائم تب یا شروع مرحله جدید قاعدگی را تشخیص دهد. Sense همچنین می تواند میزان تنفس شما را محاسبه کرده و SpO2 (اشباع اکسیژن خون) را اندازه گیری کند، واچ فیس SpO2 خواندن های شما را از شب گذشته اش نشان می دهد.

ساعت Sense تمام عملکردهای ساعت هوشمند سنتی را نیز دارد. این دستگاه دارای GPS، بیش از 20 حالت تمرین در دستگاه، به همراه بلندگو و میکروفون داخلی است، بنابراین می توانید با دوستان خود صحبت کنید یا با دستیار دیجیتالی خود صحبت کنید (آمازون الکسا یا دستیار Google). پرداخت های بدون تماس نیز پشتیبانی می شوند.

این ساعت از نمایشگر AMOLED با پوشش گوریلا گلس 3 و حالت همیشه روشن استفاده می کند. عمر باتری در 6 روز رتبه بندی  شده است. بدنه این ساعت همچنین تا 50 متر در زیر آب مقاوم است. ساعت Sense حدود 330 دلار قیمت داشته و از تاریخ 25 سپتامبر آماده سفارش خواهد بود.

فیت بیت Versa 3

اگر به تمام این سنسورها نیازی ندارید، Fitbit Versa 3 عملکردهای ساعت هوشمند یکسانی را بدون تمرکز روی ردیابی سلامت ارائه می دهد. حداقل 6 روز شارژدهی و مکانیسم شارژ مغناطیسی جدید جزو دیگر مشخصه‌های ساعت‌های جدید فیت‌بیت هستند. ساعت‌های ورسا 3 از سیستم Fitbit Pay برای پرداخت استفاده می‌کنند و اگر گوشی هوشمند اندرویدی در نزدیکی‌تان باشد، می‌توانید ازطریق ساعت‌های جدید فیت‌بیت به پیامک‌ها و تماس‌ها پاسخ دهید. این ساعت از میکروفون و اسپیکر داخلی نیز بهره می‌برند.

به‌غیر از حسگرهای EKG و EDA، ساعت‌ هوشمند سنس و ورسا ۳ قابلیت‌های مشترک بسیار زیادی دارند. در هر دو ساعت از GPS داخلی و صفحه‌نمایش لمسی OLED استفاده شده و این ساعت‌ها تا عمق 50 متر دربرابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می‌دهند.

فیت بیت Inspire 2

ورسا ۳ و سنس، تنها محصولات جدید فیت‌بیت نیستند و این شرکت دستبندی هوشمند با نام اینسپایر (Fitbit Inspire 2) نیز رونمایی کرده که 100 دلار قیمت دارد. اینسپایر 2 درمقایسه ‌با دو محصول دیگر اشاره‌شده ساده‌تر است، بااین‌حال درمقایسه‌با مدل قبلی خود به طراحی بهبودیافته مجهز شده و صفحه‌نمایش لمسی دارد.

فیت‌بیت می‌گوید این دستبند هوشمند تا 10 روز شارژدهی می‌کند که این مدت دو برابر بیشتر از شارژدهی نسل قبل است. همچنین، به خریداران این دستبند یک سال اشتراک Fitbit Premium و به خریداران دو ساعت هوشمند ورسا 3 و سنس 6 ماه اشتراک Fitbit Premium ارائه داده می‌شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *