بدنبال معرفی گوشی اقتصادی گلکسی A42 5G، سامسونگ همچنین از محصولات دیگر نظیر تبلت میان رده گلکسی تب A7، دستبند سلامتی گلکسی فیت 2 و شارژر بیسیم سه گانه پرده برداری کرد.

گلکسی تب A7 جدیدترین تبلت ارزان قیمت سامسونگ بوده که نباید آن را با مدل (Tab A7 (2016 اشتباه بگیرید، چراکه این تبلت با نمایشگر 10.4 اینچی TFT و رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل ارائه شده که نسبت صفحه به بدنه آن به 80 درصد می رسد. این دستگاه توسط یک پردازنده هشت هسته ای نامعلوم پردازش می شود که در کنار تراشه 3 گیگابایت حافظه رم و 32/64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می کند.

چهار بلندگو در اطراف تبلت قرار گرفته که تجربه چندرسانه ای همهجانبه بیشتری نسبت به رقبای مستقیم خود ارائه خواهد داد. همچنین دوربین پشتی دستگاه 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن 5 مگاپیکسلی است. انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق باتری بزرگ 7040 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. از سایر مشخصات تبلت می توان به داشتن پورت USB-C، بلوتوث 5.0، وای فای 802.11 a/b/g/n/ac و جک هدفون 3.5 میلی متری اشاره کرد.

محصول بعدی معرفی شده، گلکسی فیت 2 است که جدیدترین دستبند سلامتی فوق العاده اقتصادی این شرکت به حساب می آید. گلکسی فیت 2 از نمایشگر 1.1 اینچی امولد با پوشش شیشه ای سه بعدی، سنسور ضربان قلب و باتری 159 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

این پوشیدنی به دو رنگ مشکی یا اسکارلت ارائه می شود و سامسونگ قول داده بسته به نوع استفاده، با یک بار شارژ کامل بین 15 تا 21 روز دوام آورد. محصول بعدی، همانطور که از نامش پیداست، Wireless Charging Trio می تواند همزمان بطور بیسیم سه دستگاه را شارژ کند. همراه با کابل USB-C به USB-C و در دو رنگ سیاه و سفید ارائه می شود.

این گجت یک برش دایره ای داشته که Galaxy Watch3 کاملاً در آن جا می شود، اما ما کاملاً مطمئن هستیم که با هر دستگاه Qi کار خواهد کرد. متاسفانه ، سامسونگ چیزی در مورد سرعت واقعی شارژ اعلام نکرد. ما همچنین جزئیاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن هر یک از محصولات جدید دریافت نکردیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *