صوتی و تصویری

پروژکتور سامسونگ The Premiere با پشتیبانی از +HDR10 معرفی شد

سامسونگ جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین محصول خود در بازار سرگرمی‌‌های خانگی را معرفی کرد. پروژکتور لیزری The Premiere با قابلیت نمایش تصاویر در رزولوشن 4K، محصولی خاص از شرکت کره‌ای است که در دسته‌ پروژکتورهای با برد کوتاه قرار می‌گیرد. محصولی که کمی با برنامه‌ها و تمرکز همیشگی شرکت بر تلویزیون‌های QLED TV تفاوت دارد.

پروژکتور Premiere در دو مدل عرضه می‌شود -LSP9T و LSP7T- که به ترتیب قادر به پروجکت کردن تصاویری تا سقف 130 و 120 اینچ هستند. گفتنی است که هر دو مدل می‌توانند تصاویر 4K را به نمایش درآورند و هر دو از طراحی جمع‌وجوری برخوردار شده‌اند که باعث می‌شود به آسانی در مقابل یک دیوار یا صفحه نمایش قرار بگیرند.

علاوه بر این، هر دو مدل Premiere همراه با پلتفرم Smart TV سامسونگ از راه می‌رسند. بنابراین کاربران می‌توانند به تمام اپلیکیشن‌های استریم محتوا دسترسی داشته و از مزایای قابلیت اتصال به موبایل، مانند میرور کردن تصاویر گوشی های هوشمند بهره ببرند. این پروژکتورها همراه با حالت Filmmaker از راه می‌رسند که باعث از بین رفتن نرمی حرکات شده و به کاربر اجازه می‌دهد فیلم‌ها را همان‌طوری تماشا کنند که سازندگان فیلم به دنبالش بوده‌اند.

کره‌ای‌ها در محصول جدید خود از ووفرهای قدرتمند و صدای مجازی Acoustic Beam هم استفاده می‌کنند که قبلا در برخی از ساندبارهای شرکت شاهد عرضه‌ آنها بودیم. البته کاربران، امکان استفاده از سیستم صوتی فراگیر خانگی را هم در ترکیب با The Premiere دارند. سامسونگ پروژکتور جدید را تا پایان سال جاری در ایالات متحده، اروپا و کره عرضه می‌کند. هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت نهایی پروژکتور The Premiere در دست نیست. البته باتوجه‌به بازه‌ قیمتی دیگر محصولات خانواده‌ی Lifestyle سامسونگ، مطمئن هستیم که با محصولی ارزان روبه‌رو نخواهیم بود.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا