ساعاتی قبل بود که نسل دوم تراشه ویندوزی کوالکام اسنپدراگون 8cx معرفی شد، که در همین راستا، ایسر از اولین لپ تاپ مجهز به این تراشه جدید با نام Spin 7 رونمایی کرده است که یک لپ تاپ تبدیل شونده با عمر باتری بالا و اتصال بهتر می باشد.

مدل جدید اسپین 7 از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل فعلی داشته با این تفاوت که حالا گوشه‌ها کمی تیزتر شده‌اند و در برخی از قسمت‌های محصول از رنگ طلایی استفاده شده است. ایسر می‌گوید لپ‌تاپ جدیدش 1.4 کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند با بهترین اولترابوک‌ها و لپ‌تاپ‌های پریمیوم بازار رقابت کند. طبق اعلام ایسر، ضخامت محصول به 15 میلی‌متر می‌رسد.

ایسر این لپ‌تاپ را با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و منیزیم همراه کرده است.  . مدل جدید به پردازنده مبتنی بر ARM اسنپدراگون 8cx Gen 2 مجهز شده است. ایسر می‌گوید این پردازنده علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G (طیف میلیمتری و زیر 6 گیگاهرتز)، شارژدهی 24 ساعته را برای این محصول به ارمغان می‌آورد.

مدل جدید اسپین ۷ همچنین از قلم دیجیتال Wacom با 4096 سطح حساس برخوردار بوده و با متصل شدن به قسمت جانبی کامپیوتر شارژ می‌شود. این محصول از نمایشگر لمسی 14 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1080p برخوردار بوده و توسط لایه ضدمیکروب گوریلا گلس محافظت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به چرخش 360 درجه نمایشگر، دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A اشاره کرد. جزئیات بیشتری از سخت افزار ایسر اسپین ۷ و همچنین قیمت و تاریخ عرضه آن منتشر نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *