حدود شش ماه پیش بود که ریلمی 6 و 6 پرو عرضه شدند، در همین راستا برند ریلمی ساعاتی قبل به طور رسمی از گوشی های هوشمند جدیدی دیگری با نام های ریلمی 7 و ریلمی 7 پرو رونمایی کرد. این گوشی با دوربین بهبودیافته، باتری بزرگ تر و شارژ سریع همراه هستند. پنل هر دو گوشی طراحی جدیدی را به رخ می کشد که به گفته ریلمی از فضای آینه در طبیعت الهام گرفته شده است.

ریلمی 7 پرو

اجازه دهید که با نسخه پرو این سری شروع کنیم، این گوشی همان پردازنده بکاررفته در نسخه ریلمی 6 پرو را در برگرفته و مجهز به تراشه اسنپدراگون 720G است. اما برخی از نسخه های پیشرفته تر را نسبت به مدل قبلی خود به ارمغان می آورد. بزرگترین تغییر، پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی سوپردارت بوده که در حال حاضر فقط در برخی از مدل های سری X پریمیوم این شرکت موجود است. ریلمی ادعا کرده که می تواند باتری 4500 میلی آمپر ساعتی ریلمی 7 پرو را در مدت 34 دقیقه از 0 تا 100 درصد پر کند.

برخلاف نسخه 6 پرو با نمایشگر 6.6 اینچی LCD، ریلمی 7 پرو مجهز به صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد شده که این باعث می شود که جمع و جورتر باشد و نگهداری آن راحت تر باشد. رزولوشن تصویر این نمایشگر فول اچ دی پلاس بوده، ولی نرخ رفرش ریت آن از 90 هرتز به 60 هرتز کاهش پیدا کرده است. از سایر مشخصات این نمایشگر می توان سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و نمایشگر همیشه روشن اشاره کرد.

ریلمی 7 پرو در مجموع 5 دوربین دارد که دوربین سلفی آن از سنسور 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.5 برخوردار است. همچنین دوربین چهارگانه اصلی نیز شامل سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی IMX682 سونی، 2 مگاپیکسلی عمق، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو می شود. ریلمی 7 پرو ، مانند 6 پرو، با Dolby Atmos همراه است، اما این بار با بلندگوهای استریو ارائه می شود. از دیگر نکات برجسته Realme 7 Pro می توان به درگاه USB-C ، جک هدفون 3.5 میلی متری، اسلات کارت microSD اختصاصی، NavIC و پشتیبانی از GPS با فرکانس دو اشاره کرد.

به لحاظ نرم افزاری نیز رابط کاربری Realme UI مبتنی بر اندروید 10 روی گوشی اجرا شده و در رنگ های آبی و نقره ای عرضه می شود. قیمت مدل 6/128 گیگابایت و 8/128 گیگابایت نیز به ترتیت معادل 270 دلار و 300 دلار می باشد.

ریلمی 7

گوشی بعدی نسخه معمولی این سری است که از صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتزی برخوردار است. این نخستین گوشی هوشمند در جهان بوده که مجهز به تراشه جدید مدیاتک هلیو G95 می باشد.

منبع انرژی دستگاه توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی تامین می شود. همانند نسخه پرو، ریلمی 7 نیز با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی اصلی IMX682 سونی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و 2 مگاپیکسلی ماکرو همراه است، ضمن اینکه دوربین سلفی آن 16 مگاپیکسل می باشد.

سایر موارد برجسته ریلمی 7 شامل درگاه USB-C، جک هدفون 3.5 میلی متری، رابط کاربری Realme UI مبتنی بر اندروید 10، اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه، اسلات کارت microSD اختصاصی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و 6/8 گیگابایت رم است. مدل 6/64 گیگابایتی این گوشی 170 یورو قیمت داشته، درحالیکه قیمت مدل دیگر نظیر 8/128 گیگابایت معادل 195 یورو خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *