انویدیا در محصولات مبتنی بر ریزمعماری Ampere به شرکای تجاری خود اجازه داده است که با تغییرات اختصاصی در نسخه موبایلی از کارت های گرافیک سری GeForce RTX 30، محصولات متنوع و گوناگونی را تولید و عرضه کنند. این موضوع سبب شده است که در حال حاضر با عرضه نسخه های متعددی از این کارت های گرافیک روبرو باشیم که هرکدام قدرت گرافیک یا TGP متفاوتی با یکدیگر دارند. در رابطه با آن، امروز اخبار مثبتی برای گیمرها از ایسر منتشر شده است.

براساس گزارشات، ایسر هم اکنون مشغول آماده سازی یک فریمور جدید برای لپ  تاپ های خود است که سبب می شود بخشی از محصولات آن در این حوزه با ارتقا قابل توجه TGP یا قدرت گرافیکی روبرو شوند. این فریمور جدید سبب می شود تا محدوده عملکرد گرمایی لپ  تاپ های این شرکت با تغییراتی روبرو شده و در نتیجه آنها بتوانند عملکرد بهتری را در بخش پردازش های گرافیکی فراهم کنند. در این گزارش آمده است که لپ  تاپ های سری Nitro 5، Helios 300 و Triton 300 (SE) می توانند از این فریمور جدید استفاده کنند. در کل قرار است این فریمور جدید برای 35 مدل از لپ  تاپ های ایسر منتشر شود.

براساس گزارش های دریافتی، بخشی از لپ  تاپ های جدید ایسر که قرار است در طی روزهای آینده عرضه شوند به صورت خودکار این فریمور جدید را در اختیار دارند. اما دیگر دستگاه ها را کاربران باید به صورت دستی به این فریمور جدید مجهز کنند. گفته می شود بسته به مدل لپ تاپ این فریمور می تواند میزان قدرت گرافیکی را از 5 تا 30 وات افزایش دهد. به این ترتیب نباید بهبود قابل توجه عملکرد کارت های گرافیک را در این محصولات انتظار داشت.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *