روزگذشته، اینتل پردازنده های نسل یازدهم خود را معرفی کرد و این بدان معنی که زمان معرفی های رسید. سامسونگ یکی از این شرکا است که Galaxy Book Flex 5G، اولین رایانه شخصی همراه با تراشه های Tiger Lake و اولین کسی را که تحت برنامه Evo جدید اینتل تأیید شده، معرفی کرد ، که قبلا فقط به عنوان Project Athena شناخته می شد.

لپ تاپ تبدیل شونده گلکسی بوک فلکس 5G، همراه با قلم S Pen ارائه می شود. در حقیقت، از بعضی جهات کاملاً شبیه به Galaxy Book Flex موجود است، اگرچه مشخصاً با پردازنده های جدیدتر مجهز به گرافیک Intel Iris Xe، عرضه می شود. این دستگاه همان صفحه نمایش 13.3 اینچی فول اچ دی، حداکثر 16 گیگابایت رم و موارد دیگر دارد.

این مدل کمی سنگین تر شده و 1.26 کیلوگرم وزن داشته و ضخامت آن از 13.9 به 14.9 میلی متر رسیده است. همچنین یک دوربین سلفی جدید 13 مگاپیکسلی به آن اضافه شده که می توانید با آن عکس سلفی گرفته و با قلم S-Pen حاشیه نویسی کنید و با اتصال sub6 5G آن را به اشتراک بگذارید.

تنها تغییرات اصلی در تازه سازی شامل پردازنده های نسل یازدهم اینتل، دوربین سلفی و اتصال 5G است. همچنین دارای Thunderbolt 4 بوده، چیزی که قرار است با لپ تاپ های Tiger Lake مشاهده کنید. سامسونگ هیچ اطلاعاتی در مورد هزینه این رایانه و زمان عرضه آن منتشر نکرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *