گجت و پوشیدنیموبایل و تبلت

شرکت TCL از دو تبلت و ساعت هوشمند رونمایی کرد

در نمایشگاه IFA 2020، شرکت TCL محصولات جدیدش را که شامل دو تبلت جدید، یک ساعت هوشمند و ایرفون تمام بیسیم بوده، به نمایش گذاشت. این تبلت ها با فناوری نمایشگر NXTVISION این شرکت، مشخصات متوسط و قیمت مناسب ارائه می شوند. هدفون TWS برای تماس ها نویز را کاهش می دهد در حالیکه ساعت هوشمند با تمام ویژگی های استاندارد ردیابی و همچنین اتصال مستقل 4G ارائه می شود.

تبلت TCL TABMAX

این تبلت جدید دارای نمایشگر 10.36 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اسپیکرهای دوگانه و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است. همچنین پشتیبانی از Stylus TCL و یک نوع کاور اختیاری را به همراه دارد.

انرژی مورد نیاز دستگاه توسط باتری 8000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از رابط کاربری TCL UI مبتنی بر اندروید 10 بهره می برد. تبلت TABMAX در دو نسخه وای فای و 4G عرضه می شود که قیمت هرکدام از 249 یورو و 299 یورو شروع می شود.

تبلت TABMID

تبلت بعدی معرفی TABMID است که از مشخصاتی نظیر نمایشگر 8 اینچی LCD با وضوح فول اچ دی و فناوری TCL’s NXTVISION بهره می برد. دوربین اصلی تبلت 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده و بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده است.

قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه اسنپدراگون 665 تامین شده و از باتری 5550 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. در سمت نرم افزار، همان رابط کاربری TCL سوار بر اندروید 10 وجود دارد و یک حالت Kids با رابطی کاربر-پسند و کنترل های والدین اضافه شده است. تبلت TABMID با اتصال 4G و Wi-Fi ارائه می شود و از سه ماهه چهارم امسال در بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود. قیمت آن از 270 دلار/230 یورو شروع می شود.

ساعت هوشمند TCL MOVETIME Family Watch

مدتی است که TCL ساعت های هوشمند می سازد، اما آخرین پیشنهاد آن به سمت افراد مسن است. ساعت هوشمند جدید از نمایشگر امولد با اندازه 41 در 48.5 میلی متر، اتصال 4G و رابط کاربری بهبودیافته با آیکون های بزرگ، واچ فیس ها و گرافیک های جدید برای سالمندان برخوردار است.

همچنین قابلیت تشخیص سقوط ، یک دکمه SOS و مانیتور ضربان قلب و همچنین مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP67 وجود دارد. این ساعت همچنین می تواند تمام مجموعه فعالیتهای بدنی استاندارد و همچنین چرخه خواب ، مدت زمان و کارایی را ردیابی کند. اواخر این پاییز با قیمت 270 دلار/230 یورو در آمریکای شمالی و اروپا در دسترس خواهد بود.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا