ال‌جی در نمایشگاه IFA از خانه هوشمند ThinQ Home که به آخرین تکنولوژی لوازم خانگی مجهز است رونمایی کرد. ال‌جی با این کار قصد دارد زندگی را راحت‌تر و سبزتر کند. خانه هوشمندی که ال‌جی در نمایشگاه IFA 2020 رونمایی کرده است چهار طبقه دارد که به گفته ال‌جی ساخت آن در جنوب شهر سئول یک سال طول کشیده است. ال‌جی با این کار قصد دارد زندگی را راحت‌تر و سبزتر کند.

LG با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد ThinQ Home نمونه ایده آل خانه هوشمند در آینده است که زندگی امن‌تر و راحت‌تر را به لطف آخرین لوازم خانگی و فناوری‌های IT این شرکت امکان پذیر می‌کند. LG می‌گوید خانه هوشمند این شرکت می‌خواهد سه ارزش اصلی یک خانه یعنی محافظت، راحتی و سرگرمی را در دوران کرونا فراهم کند.

درب اصلی خانه ThinQ Home به فناوری تشخیص چهره مجهز شده و دستگیره درب نیز با استفاده از اشعه فرابنفش ضدعفونی می‌شود. درون منزل جدیدترین لوازم خانگی این سازنده کره‌ای قرار گرفته که از جمله آنها می‌توان به کمد بخار و تصفیه کننده هوا اشاره کرد. این خانه همچنین به محصولات آینده LG از جمله هود هوشمند و پنجره‌های مجهز به پنل OLED شفاف مجهز شده است.

ال‌جی اعلام کرده است که یکی از دیوارهای این خانه با استفاده از فرمان صوتی حرکت می‌کند و تلویزیون 77 اینچی OLED را نشان می‌دهد. این خانه از آینه هوشمندی به نام Home Concierge استفاده می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد لوازم خانه را کنترل کند و از میزان انرژی و ارتباط آن با اتاق‌های دیگر آگاه شود.

خانه هوشمند ThinQ Home برق خود را با استفاده از سیستم فتوولتاییک که از 998 پنل خورشیدی که روی پشت بام قرار می‌گیرد تامین می‌کند. ال‌جی گفته است که این خانه می‌تواند عادت مصرف برق ساکنان آن را یاد بگیرد و مصرف آن‌ها را کنترل کند.این خانه همچنین توانایی کنترل اتوماتیک دما و رطوبت را داشته و سطح گرد و غبار موجود در منزل را به منظور تمیز نگه داشتن محیط تحلیل می‌کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *