شیائومی امروز، سری جدید تلویزیون های هوشمند Mi TV 4A Horizon Edition را در دو مدل 32 و 43 اینچی در هند عرضه کرد. نکته برجسته سری Mi TV Horizon Edition طراحی بدون حاشیه بوده که نسبت صفحه به بدنه 95 درصدی و زاویه دید 178 درجه را برای یک تجربه همهجانبه فراهم می کند.

مدل 32 اینچی این تلویزیون دارای وضوح 1368 در 768 پیکسل بوده ولی مدل 43 اینچی از وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل بهره می برد. این تلویزیون ها از فناوری اختصاصی Xiaomi Vivid Picture Engine استفاده می کنند که ادعا می کند کالیبراسیون دقیق صفحه، کنتراست های عمیق تر و دقت دقیق در تولید مثل رنگ را تضمین می کند.

از سوی دیگر این تلویزیون های هوشمند، مجهز به بلندگوهای استریو 20 وات با DTS-HD و مجموعه ای از درگاه ها، از جمله خروجی صوتی 3.5 میلی متری، SPDIF و سه پورت HDMI است. با سری Horizon Edition، شیائومی ویژگی جدیدی را با نام Mi QuickWake ارائه کرده که به شما کمک می کند تا در 5 ثانیه به سرعت تلویزیون خود را بیدار کنید.

همانند همه سری MI 4A، این سری نیز با سیستم عامل Android TV 9.0 و PatchWall همراه هستند. از آنجاکه هسته اصلی آنها اندروید تی وی بوده، به بیش از 5000 اپلیکیشن در گوگل پلی استور و همچنین کروم کست و دستیار گوگل اسیستنت دسترسی دارد. مدل (Mi TV 4A Horizon Edition (32 و Mi (TV 4A Horizon Edition (43 به ترتیب با قیمت 184 دلار و 313 دلار عرضه می شوند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *