موبایل و تبلت

پوکو M2 با تراشه هلیو G80 و باتری 5000 میلی آمپری معرفی شد

روز گذشته شاهد معرفی گوشی پوکو ایکس 3 NFC بودیم. اکنون برند پوکو (زیر مجموعه شیائومی) از مدل دیگری از گوشی هوشمند میان رده خود با نام پوکو M2 پرده برداشت. پوکو ام 2 مجهز به پردازنده مدیاتک هلیو G80 با 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی است. به لحاظ نرم افزاری رابط کاربری MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 روی گوشی اجرا شده و این شرکت قول داده که به زودی MIUI 12 را برای دستگاه ارائه می دهد.

برند پوکو برای این گوشی جدید از صفحه نمایش 6.53 اینچی فول اچ دی پلاس و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در بریدگی بالای آن استفاده کرده که دارای لایه محافظت گوریلا گلس 3 می باشد. در پشت گوشی شاهد قرارگیری دوربین چهارگانه اصلی و سنسور اثر انگشت هستیم. دوربین اصلی شامل سنسورهای 13 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولتراواید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق می شود.

منبع انرژی این دستگاه توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده که از پورت USB-C با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی برخوردار است. با این حال، آداپتور همراه فقط از شارژ 10 وات پشتیبانی می کند، بنابراین برای شارژ سریعتر باید پول بیشتری تهیه کنید. از سایر مشخصات این دستگاه می توان به پشتیبانی از کارت میکرو اس دی، جک هدفون 3.5 میلیمتری و IR Blaster اشاره کرد.

گوشی پوکو ام 2 قرار است در رنگ های قرمز، مشکی و آبی در دسترس قرار گیرد. مدل 64 گیگابایت گوشی 150 دلار قیمت داشته و دو برابر حافظه ذخیره سازی بیشتر نیز 20 دلار بیشتر قیمت خواهد داشت.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا