کمیته EISA، طبق روال هر ساله، بهترین گوشی های هوشمندی که راهی بازار شده اند را بررسی کرده و برندگان هر بخش را اعلام می کند. امسال، گوشی وان پلاس 8 پرو بهترین گوشی هوشمند سال انتخاب شد. پنل داوران از نحوه ترکیب این گوشی و طراحی ویژگی های برجسته، نظیر نمایشگر 120 هرتزی، شارژ سریع بیسیم 30 واتی و بدنه IP68 تحت تأثیر قرار گرفتند.

جایزه بهترین گوشی هوشمند پیشرفته به Oppo Find X2 Pro تعلق گرفت. تیم EISA این گوشی را “بهترین گوشی هوشمند اوپو تابه امروز” نامیده اند و همچنین به نمایشگر HDR با نرخ رفرش ریت 120 هرتز، فضای ذخیره سازی 512 گیگابایتی و شارژ سریع 65 واتی علاقه نشان دادند.

از سوی دیگر جایزه بهترین دوربین گوشی را هواوی پی 40 پرو کسب کرد. این گوشی را بابت ویژگی‌های دوربین، فناوری صفحه نمایش و طراحی لوکس تحسین کرده است. این گوشی آخرین پرچمدار هوآوی به حساب می‌آید. همچنین جایزه بهترین گوشی تاشو به سامسونگ گلکسی زد فلیپ تعلق گرفت.

سونی اکسپریا 1 II عنوان بهترین گوشی چندرسانه ای 2020-2021 را کسب کرد. اعضای EISA می گویند که این عضو برای علاقه مندان به عکس، فیلم و موسیقی ساخته شده است. حالت سریع پشت سر هم 20 فریم بر ثانیه با فوکوس خودکار پیشرفته، به علاوه از ویژگی های Photography Pro و Cinematography Pro را تحسین می کند. هواوی همچنین یک جایزه دیگر نیز به دست آورد – Huawei Watch GT 2 به عنوان بهترین ساعت هوشمند امسال انتخاب شد. شیک و مملو از ویژگی های ردیابی ورزش و تناسب اندام است. به علاوه دو هفته باتری، GT 2 را از رقابت خارج کرده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *