براساس گزارشات، اینستاگرام مشغول آزمایش لایه بندی جدیدی برای صفحه اصلی اپلیکیشن خود است که بخش های اختصاصی خرید و Reels اضافه می کند. این شبکه اجتماعی سه طرح جدید را به اشتراک گذاشته است که “نمایانگر نحوه استفاده مردم از اپلیکیشن و عشق ورزیدن بیشتر به سازندگان ، فیلم ها و خریدها است.”

اینستاگرام ابتدا طرح مشابهی این طرح بندی جدید صفحه اصلی را در کشورهای هند، آلمان، فرانسه و برزیل آزمایش کرده است. هر یک از برگه ها ظاهر کمی متفاوت دارند، ولی در حالیکه هر سه برگه در اطراف یک بخش موجود (یا دو بخش) حرکت می کند، موقعیت مکانی برجسته ای به Reels و خرید بهبود می دهد.

در چیدمان جدید، قابلیت Reels جایگزین برگه Explore شده، درحالیکه بخش خرید جایگزین بخش فعالیت ها یا Activity می شود. (Explore و Activity هر دو به گوشه سمت راست بالای اپلیکیشن، کنار صندوق ورودی منتقل می شوند). در یک تغییر دیگر، اینستاگرام هر شش میانبر – Home و Explore و Reels و Shop و activity و Profile – را در ردیف پایین جمع می کند در حالیکه میانبر ایجاد یک پست جدید به سمت راست بالا قرار دارد.

این نوع به روزرسانی ها در گذشته نیز محبوب نبوده اند. وقتی اینستاگرام میانبر IGTV را در کنار آیکون دایرکت اضافه کرد، کاربران عجیب شدند و بی درنگ آن را نادیده گرفتند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *