شرکت ADATA ازحافظه SSD جدید XPG GAMMIX S70 رونمایی کرده که طبق اعلام سازنده آن، سریع‌ترین حافظه SSD جهان با فرم فکتور M.2 است. این خانواده از پروتکل NVME 1.4 پشتیبانی کرده و به حرارت گیر اختصاصی این شرکت، موسوم به CoolArmor مجهز شده‌اند. این خنک کننده با طراحی لایه‌ای، گردش هوا را به نفع خنک سازی بهبود بخشیده و در نهایت می‌تواند دما را تا 30 درصد کاهش دهد.

Gammix S70 یک حافظه SSD با رابط PCIe 4.0 است که سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات آن به ترتیب به 7400 و 6400 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. این محصول سرعت بالاتری در مقایسه با حافظه SSD‌ سامسونگ با رابط PCIe 4.0 به نام «980 پرو» دارد. سری GAMMIX S70 در فرم M.2 2280 طراحی شده و با ظرفیت‌های 1 و 2 ترابایت عرضه می‌شوند.

همچنین استفاده از حافظه کش Dynamic SLC نیز از جمله دیگر ویژگی‌های این سری به شمار می‌رود. به گفته سازنده، طول عمر SSD‌های GAMMIX S70 بر اساس معیار زمانی (MTBF) به 2 میلیون ساعت می‌رسد. فناوری تصحیح خطای LDPC، پشتیبانی از سیستم حفاظتی End-to-End، رمز گذاری 256 بیتی AES، تحمل حداکثر حرارت 85 درجه سانتی‌گرادی برای تراشه‌ها و همچنین وارانتی 5 ساله از جمله دیگر ویژگی‌های سری GAMMIX S70 به شمار می‌روند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *