سخت افزار

رونمایی لاجیتک از ماوس MX Anywhere 3 با چرخ اسکرول مگ اسپید

لاجیتک امروز جدیدترین ماوس خود را تحت عنوان MX Anywhere 3 رونمایی کرد. از نظر مشخصات، ماوس جدید نسبتاً مشابه با نسل قبلی اش، یعنی همان ردیابی با دقت بالا Darkfield، که امکان استفاده در هر سطحی از جمله شیشه را فراهم می کند. همچنین از Logitech Flow پشتیبانی کرده، بنابراین می توانید با حداکثر سه دستگاه همزمان از آن استفاده کنید.

یکی از تغییرات قابل توجه این است که MX Anywhere 3 دارای یک چرخ اسکرول جدید MagSpeed است که از فولاد ماشینی ساخته شده است. ماوس می تواند تا 1000 خط در ثانیه پیمایش کند، اما در واقع می تواند به طور خودکار بین حالت Hyperfast و حالت Ratchet جابجا شود، که به شما امکان می دهد به آرامی پیمایش کنید.

تغییر قابل توجه دیگری که به مدرن تر شدن ماوس کمک می کند، استفاده از رابط USB Type-C برای شارژ بجای رابط microUSB در MX Anywhere 2s است. ظرفیت باتری تغییر نکرده و همان دوام 70 روز با یک بار شارژ کامل و سه ساعت استفاده با یک دقیقه شارژ کردن را دارد. گذشته از این، ماوس جدید از طراحی ساده تری برخوردار است که در کناره های آن دستگیره های سیلیکونی قرار دارد و در سه رنگ خاکستری کمرنگ ، صورتی رز و گرافیت موجود است.

یکی از ویژگی های جالب این ماوس جدید دارا بودن دکمه‌های خاصی بوده که در کنار این ماوس کار گذاشته شده، کنترل دوربین و تنظیمات میکروفون رایانه را در زمان استفاده از تماس‌های ویدئویی نرم افزاری مانند زوم تسهیل می‌کند. کاربران با استفاده از یک نرم افزار ویژه که توسط شرکت لاجیتک عرضه شده، می‌توانند تنظیمات خاصی را برای مدیریت برنامه‌های دیگر به میل خود با استفاده از این موس فعال کنند. به عنوان مثال می‌توان دکمه‌ای را برای پخش یا توقف یک ویدئو یا مدیریت تماس‌های ویدئویی در نرم افزار تیمز مایکروسافت هم در نظر گرفت.

ماوس جدید لاجیتک دو دو مدل MX Anywhere 3 و MX Anywhere 3 for Mac عرضه می شود. هر دو مدل از امروز با قیمت 79.99 دلار در دسترس هستند و پیش سفارش ها را می توانید با قیمت 92.99 یورو در بازارهای اروپا قرار دهید.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا